Baas

Een mooie fotocollage van je eigen Galant!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
galantrijder
Berichten: 282
Lid geworden op: 07 aug 2012, 20:58
Provincie: Noord-Holland

Baas

Bericht door galantrijder »

Gisteravond even bij Marksanne langs geweest, ff gezellig een colaatje doen :P oja en ook nog even een Tein set laten monteren....
Toen ik naar huis reed had ik last van drempelvrees, maar de drempels waren goed te doen, ook al remde ik steeds wel aardig wat af.
De G voelt op dit moment aan als een kart... Strak sturen en lekker stuiteren haha ik kwam 1x zelfs los van mijn stoel! :D
Het finetunen v/d hardheid ga ik binnenkort even (?) doen.

Mark had het al gezegd: "Hij gaat nog ietsjes zakken, want het moet even zetten".
En jahoor, de drempels die gisternacht goed te doen waren... was vandaag bij eenzelfde snelheid of langzamer: KGGRG hahahaha

Ik wilde mijn G vandaag verwennen op een wasbeurt.... dus ik de wasstraat in... en dat ging goed.
Vervolgens wilde ik de automatische poetsstraat in KGGRG... "is uw auto verlaagd?". "euhm ja". "dat dacht ik al, hij past hier niet meer in". hahaha
CHIPS, nu moet ik al die topics van Cees ook nog gaan lezen (over poetsen enzo). :cry:

Zonder nog iets te hebben gelezen ben ik vanuit de wasstraat doorgereden naar een autozaak om poetsmiddel te kopen, want die Turtle Wax die ik al 8 jaar in de schuur heb staan mag wel eens vervangen worden. Sjah en dan sta je voor het vak.... wat moet ik in godsnaam kopen?????
Uiteindelijk heb ik gekozen voor Meguiars Dark Wax: [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
En na 4 uur poetsen :shock: is dit het resultaat!
Bijlagen
Galant_verlaagd_01-kenteken-weg.jpg
Galant_verlaagd_02-kenteken-weg.jpg
8G 2.5 V6 Elegance BJ 2000
Gebruikersavatar
miss_laatjuh
Berichten: 548
Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
Provincie: Noord-Brabant

Re: Baas

Bericht door miss_laatjuh »

Super !!
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Baas

Bericht door menno3x8g »

Mooi!
Zeker met die chromen grille.
Dat blikje heb je overgeslagen.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Baas

Bericht door Lowlands »

En er zit nog wat poetsmiddel op motorkap... :uhu:
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: Baas

Bericht door cvw »

4 uur werk ja. Maar wel een prachtig resultaat. En dat blijft ook even. 8-)
Je hebt een goede keus gemaakt voor dat vak. ;)
Gebruikersavatar
MD
Berichten: 1689
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:23
Provincie: Noord-Holland

Re: Baas

Bericht door MD »

ziet er netjes uit.
maar uuhh hij ken nog wel een beetje zakken hoor. :) :)
went van zelf hahahaha
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder

Co-founder of galantfans
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Baas

Bericht door KNOEI 8G »

Ahhh Nice! Lekker zo'n natte glans 8-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Baas

Bericht door marksanne »

Heb ik gisteren aan zo'n 'vieze' auto zitten werken, ga je 'm de volgende dag zo gigantisch mooi poetsen! Wauw! Wat een plaatje.

Ik lees dat ie inderdaad nog ietsje verder is gezakt, ik had eerst forum moeten lezen ipv m'n inbox :) Maargoed, je kunt 'm altijd nog een vingertje omhoogzetten zodat je drempels net iets makkelijker pakt zonder dat je meteen weer een jeep ervan maakt :)

Erg mooi exemplaar John! Oh, maak ook nog even een plaatje van de zijkant zoals ie er nu bijstaat op z'n lagere stand, staat zo bruut :)
En voor degenen die het leuk vinden: John heeft dus een TEIN schroefset met instelbare demping (en hoogte natuurlijk)... Echt een supermooie set.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
galantrijder
Berichten: 282
Lid geworden op: 07 aug 2012, 20:58
Provincie: Noord-Holland

Re: Baas

Bericht door galantrijder »

Thanks! Hahaha ja sorry voor alle Galant-prut in je garage mark! :yes:
Lager als dit wil ik hem niet, ik ben echt bang van drempels geworden...
Waarschijnlijk ga ik er bij sommige drempels te langzaam over, maar ik wil de grens niet opzoeken.... :-)
In ieder geval ligt er bij mij in de straat 1 verradelijke drempel, hij ziet er niet steil uit, maar ik heb hem al twee keer gekust haha
8G 2.5 V6 Elegance BJ 2000
Gebruikersavatar
miss_laatjuh
Berichten: 548
Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
Provincie: Noord-Brabant

Re: Baas

Bericht door miss_laatjuh »

Ik zie het voor me .. midden op de straat op je knieën
Gebruikersavatar
Xenon
Berichten: 1074
Lid geworden op: 06 mar 2012, 22:06
Provincie: Niedersachsen (D)

Re: Baas

Bericht door Xenon »

Schitterend mooi exemplaar. Blijft mooi, zo'n donkere kleur icm met wat chroom. 8-) 8-)
Maaruh... je nummerplaat ben je vergeten. Die is niet te lezen :uhu:
Inderdaad: even een paar piccies van de zijkant posten, please? :yes:
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Gebruikersavatar
galantrijder
Berichten: 282
Lid geworden op: 07 aug 2012, 20:58
Provincie: Noord-Holland

Re: Baas

Bericht door galantrijder »

miss_laatjuh schreef:Ik zie het voor me .. midden op de straat op je knieën
Hahahaha flauw
8G 2.5 V6 Elegance BJ 2000
Gebruikersavatar
galantrijder
Berichten: 282
Lid geworden op: 07 aug 2012, 20:58
Provincie: Noord-Holland

Re: Baas

Bericht door galantrijder »

;)
Bijlagen
Galant_verlaagd_03-zijkant.jpg
Galant_verlaagd_04-schuinachter.jpg
Galant_Voorwiel.JPG
Galant_Achterwiel.JPG
8G 2.5 V6 Elegance BJ 2000
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Baas

Bericht door marksanne »

Smullen hoor! Wat een glimbak!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Baas

Bericht door KNOEI 8G »

Nice! 't viel me op dat je kasten toch iets minder gevuld waren dan ik dacht maar ik zie dat je banden een maatje kleiner zijn dan die van mij. 195/60/15 t.o.v. 195/65/15 en dat scheelt net een cm.
Afbeelding
Gebruikersavatar
galantrijder
Berichten: 282
Lid geworden op: 07 aug 2012, 20:58
Provincie: Noord-Holland

Re: Baas

Bericht door galantrijder »

KNOEI 8G schreef:Nice! 't viel me op dat je kasten toch iets minder gevuld waren dan ik dacht maar ik zie dat je banden een maatje kleiner zijn dan die van mij. 195/60/15 t.o.v. 195/65/15 en dat scheelt net een cm.
Oh, ik wist niet dat ik 65 er ook omheen kon gooien! Thanks, mijn banden zijn namelijk behoorlijk op.... ;-)
Ik zat er eerst aan te denken om er 17" onder te doen, maar het prijskaartje staat mij niet zo aan. Ik heb dit jaar nl nog een onderhoudsbeurt +distributieriem te gaan, en mijn wielkasten moeten aangepakt worden... ;-)

Maar 65 bestellen i.p.v. 60 moet geen probleem zijn :D
Ze zijn zelfs 13 euro per band goedkoper zie ik net!
8G 2.5 V6 Elegance BJ 2000
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1705
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: Baas

Bericht door martijn »

Erg strak resultaat !
En hij glimt weer mooi !
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Baas

Bericht door KNOEI 8G »

Past iig wel. Ik heb 215/45/17 in de zomer en 195/65/15 in de winter. En geen km afwijking. Maar ik durf even niet te zeggen wat er eigenlijk af fabriek.onder hoort.
Afbeelding
Gebruikersavatar
galantrijder
Berichten: 282
Lid geworden op: 07 aug 2012, 20:58
Provincie: Noord-Holland

Re: Baas

Bericht door galantrijder »

KNOEI 8G schreef:Past iig wel. Ik heb 215/45/17 in de zomer en 195/65/15 in de winter. En geen km afwijking. Maar ik durf even niet te zeggen wat er eigenlijk af fabriek.onder hoort.
Volgens mij 195/60/15... Dit is ook de maat die in beeld komt als ik op een velgenwebsite 15" velgen met banden aan klik...
8G 2.5 V6 Elegance BJ 2000
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: Baas

Bericht door m4v3r1ck »

Oh en ik moet altijd huilen als het ineens begint te regenen nadat je je auto met zoveel liefde heb gepoetst!
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Baas

Bericht door Lowlands »

m4v3r1ck schreef:Oh en ik moet altijd huilen als het ineens begint te regenen nadat je je auto met zoveel liefde heb gepoetst!
Als je het echt goed hebt gedaan loopt het er zo weer af! :)
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
galantrijder
Berichten: 282
Lid geworden op: 07 aug 2012, 20:58
Provincie: Noord-Holland

Re: Baas

Bericht door galantrijder »

Het loopt er inderdaad af, er zit echt een laag over de lak heen... Maar die is na een aantal weken helaas weg.
Ik kwam nog wel quick detailer tegen en zo'n stukje klei om tussendoor snel te reinigen?
Ik moet dat topic daarover nogw eer eens lezen... ;-)
8G 2.5 V6 Elegance BJ 2000
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: Baas

Bericht door m4v3r1ck »

hmmmm .... idd
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Baas

Bericht door menno3x8g »

m4v3r1ck schreef:Oh en ik moet altijd huilen als het ineens begint te regenen nadat je je auto met zoveel liefde heb gepoetst!
Hallo daar, dat schiet niet op natuurlijk, bovendien gaat ie rotten van al dat zout ;) .
johnny83 schreef:Het loopt er inderdaad af, er zit echt een laag over de lak heen... Maar die is na een aantal weken helaas weg.
Ik kwam nog wel quick detailer tegen en zo'n stukje klei om tussendoor snel te reinigen?
Ik moet dat topic daarover nogw eer eens lezen... ;-)
In het najaar smeerde ik collinite 476S op de lak en velgen. Auto diverse keren gewassen, zelfs 2x door de krasstraat om de bodem te vertroetelen tegen het zout, en nu is op dak en motorkap nog steeds beading te zien. Dat goedje smeert niet echt lekker, maar is niet al te duur en houdt wel lang!
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: Baas

Bericht door cvw »

Eerst maar eens die bandenmaat: Mijn winterbanden hebben de maat 195/65-15. Volgens mij is dat inderdaad de standaard 15" maat.

Je mag van deze wax verwachten dat hij een week of 6 tot max. 8 houdt. Met een quick detailer kun je de termijn nog 1 of 2 weken verlengen, maar dan is het echt voorbij en zul je opnieuw aan de slag moeten.
Die klei is om de lak schoon te maken. Als je die nu gaat gebruiken haal je de waxlaag ook weg. Als je de klei dit keer niet gebruikt hebt (en de lak dus nog vervuild is, en ja dat is echt het geval) dan zal de waxlaag na een week of 4 verdwenen zijn. Zo'n clay behandeling is echt de moeite waard. Nog meer glans omdat het vuil van de lak is en veel makkelijker om de wax op te brengen en uit te poetsen. :yes:

En ja Menno, die Collinite 476s is idioot sterk qua standtijd. 4 tot 6 maanden is haalbaar. Een klusje met een handleiding, maar dan heb je er ook lang plezier van. 8-)
Gebruikersavatar
galantrijder
Berichten: 282
Lid geworden op: 07 aug 2012, 20:58
Provincie: Noord-Holland

Re: Baas

Bericht door galantrijder »

Haha wooooow! Je maakt me benieuwd naar de klei! De laatste keer dat ik klei heb vastgehouden was in de kleuterklas hahahaha jong geleerd oud gedaan? :wha:

Maar gebruik je na het wassen dan puur en alleen klei, of nog iets van water of ander middeltje?
Het klinkt alsof ik daarna geen 4 uur hoef te poetsen.... :yes:

Die collinite is dan zeker zo'n middel wat die professionele poetsbedrijven gebruiken als je je auto van binnen en buiten laat reinigen voor €200?
8G 2.5 V6 Elegance BJ 2000
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Baas

Bericht door marksanne »

Die klei is echt prachtspul. Je gebruikt een speciaal klei-achtig spul + een soort glijmiddel. De klei komt in de porieen van de lak en daarmee haal je nog een berg vuil weg waar je echt van staat te kijken! Ik had laatst een oudere Fiat van een vriendin van Carolien in de garage staan voor wat technische dingetjes en toen begon ze zich te verontschulden dat ie ondanks het poetsen nog zo viezig was. Even snel een vezeldoek en wat gewone autoshampoo gebruikt om het simpele vuil weg te halen, daarna met Quick Spray & Mist van Meguirs + het klei-spul de motorkap een behandeling gegeven. De BAGGER die er dan in de klei zichtbaar wordt... gewoon ZWART (zonde van m'n mooie klei...). Daarna met Meguirs cleaner wax en het ding zag er weer fris, schoon, glimmend en spiegelglad uit.

Doe maar 'ns wat filmpjes kijken op youtube, je weet niet wat je ziet! Maar zoals hierboven al gezegd: eigenlijk moet je even een maandje wachten anders is je poetswerk een beetje voor niks geweest.

Over die collinite weet ik niks, daar mogen de echte detailing-experts wat over roepen. Eerlijk gezegd betwijfel ik of de 200 euro poetsbedrijven zo'n (als ik het zo lees) lastig te verwerken product gebruiken. Ik kan me voorstellen dat ze iets makkelijker (want sneller, dus goedkoper) gebruiken. Hoeft niet per se slechter te zijn misschien, maar ik gok dat het zo gaat.

Als iemand met echte detailing-liefde voor 200 euro mijn auto zou doen, dan zou ik het direct laten doen trouwens :)
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Baas

Bericht door menno3x8g »

Die collinite kost nog geen 2 tientjes bij de bekende internet detail product bedrijven.
En lastig opbrengen: het is wat stug spul, dus met de temperaturen van nu zou ik er niet mee aan de slag willen.
Maar eenmaal opgebracht heb je er lang plezier van.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
galantrijder
Berichten: 282
Lid geworden op: 07 aug 2012, 20:58
Provincie: Noord-Holland

Re: Baas

Bericht door galantrijder »

Het klei effect klinkt als het meguiars plastic x... Auto gewassen en gepoetst, dan denk je dat hij schoon is, totdat je die randen rondom het raam met plastic x aanpakt.... De doek en/of pad die je gebruikt wordt he-le-maal zwart.... Wonderspulletje!!!!

Is het een idee om die collinite met een poetsmachine aan te brengen? :-)
8G 2.5 V6 Elegance BJ 2000
Stefan1992
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 feb 2014, 08:34

Re: Baas

Bericht door Stefan1992 »

Ik zou de wax zeker niet met een poetsmachiene aanbrengen, dit omdat een poetsmachiene toch al snel de functie als polijst machiene krijgt, oftewel de poets die je er dan mooi op aanbrengt wordt eigenlijk meteen weer van de lak afgehaald.
En nee bij een poetsbedrijf gebruiken ze ook geen collinite, niet omdat het niet fijn aanbrengt maar ook omdat het niet "lang" blijft zitten.
Ik durf niet te zeggen wat ze precies gebruiken maar ik weet wel dat ik na een dag werken vlink last heb van mijn vingers omdat ik die harde poets steeds met gestrekte vingers uit moet wrijven :p
Gebruikersavatar
galantrijder
Berichten: 282
Lid geworden op: 07 aug 2012, 20:58
Provincie: Noord-Holland

Re: Baas

Bericht door galantrijder »

Aaaah jammer, ik kom er dus écht niet onder uit: ik moet gewoon keihard aan de slag! :yes:
8G 2.5 V6 Elegance BJ 2000
Gebruikersavatar
galantrijder
Berichten: 282
Lid geworden op: 07 aug 2012, 20:58
Provincie: Noord-Holland

Re: Baas

Bericht door galantrijder »

Ik heb net twee nieuwe banden laten plaatsen (die ik op autobandenmarkt.com had gekocht) en mijn auto uit laten lijnen...
Montagekosten excl. btw voor 2 banden incl. Nieuw ventiel: €45,46! Hahaha ter vergelijking het uitlijnen kostte mij €63,22 excl btw.

Bizar! Dit is blijkbaar hun ontmoedigingsbeleid om zelf (goedkoper) banden te kopen, want mijn voordeel daar van ben ik nu kwijt! Volgende keer maar ergens anders de banden er op laten zetten.

Verder zei de monteur dat achter extreem vast zat en bijna niet los te krijgen was m.b.t. het uitlijnen, het zat allemaal vastgeroest. De wielvlucht kon niet meer verder ingesteld worden doordat hij "extreem verlaagd" is. Daardoor zal ik eerder bandenslijtage krijgen aan de binnenkant (je ziet mijn wielen ook scheef staan, was al... Sinds de verlaging). En de monteur wilde het rijden niet testen omdat de auto "extreem verlaagd" was en hij bang was om schade te rijden...

Eindrekening incl. btw €135,50 (excl. banden ;-) ).
8G 2.5 V6 Elegance BJ 2000
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Baas

Bericht door marksanne »

Als je banden koopt en laat monteren bij 1 bedrijf dan pak je meestal weer wat voordeel voor het omleggen & balanceren. Ik ben meestal (als ik zelf met banden kom aansjouwen) tussen de 15 en 20 euro (incl. btw) kwijt per wiel, incl. balanceren en nieuwe ventielen.

En dan over dat achter extreem vast zou zitten: wilde men geen vieze handen krijgen ofzo? WD40 en/of een brandertje op vastzittende bouten en het komt zo los. Beetje flauw van ze. Ik zou ze niet nog eens gebruiken als ik jouw was.

Tsja 'extreem verlaagd'... ach. Er is aan de achterzijde volgens mij eenvoudig met een stel vulringen en langere bouten een prima oplossing te verzinnen.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
MD
Berichten: 1689
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:23
Provincie: Noord-Holland

Re: Baas

Bericht door MD »

?????
extreem verlaagd???
waarschijnlijk voor die man persoonlijk dan.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder

Co-founder of galantfans
Gebruikersavatar
galantrijder
Berichten: 282
Lid geworden op: 07 aug 2012, 20:58
Provincie: Noord-Holland

Re: Baas

Bericht door galantrijder »

marksanne schreef:Als je banden koopt en laat monteren bij 1 bedrijf dan pak je meestal weer wat voordeel voor het omleggen & balanceren. Ik ben meestal (als ik zelf met banden kom aansjouwen) tussen de 15 en 20 euro (incl. btw) kwijt per wiel, incl. balanceren en nieuwe ventielen.
Dan is de prijs nog redelijk, dan was het de vorige keer gewoon extreem goedkoop (€15 voor 2 banden)! :D

Ik heb de uitlijningswaarden bijgevoegd, misschien kunnen jullie daar iets meer informatie uithalen. Ze zeiden dat het net binnen de norm viel, daarbij merkte ik dat ze er zelf eigenlijk niet tevreden mee waren, maar dat ze er niets meer aan konden doen (?).

Over dat 'extreem verlaagd' sjah ik denk ook dat het persoonlijk voor hem is, of hij bedoeld in vergelijking met hoe de Galant origineel staat. In ieder geval heb ik nu nieuwe achterbanden er op en voor nog versleten banden die nog een half jaartje mee zouden kunnen. Hierdoor (?) raak ik vaker de grond, ik heb het nu zelfs een aantal keer gehad terwijl ik vanuit stilstand in de 1e versnelling zachtjes rijd hahaha dus misschien dat ik aan de voorkant toch wat eerder nieuwe banden laat plaatsen, of dat ik hem toch iets omhoog zet. Ik moet nu namelijk kieskeurig zijn met het parkeervak wat ik uitzoek... een parkeervak met een kuiltje (zo'n gootje) moet ik overslaan... :wha:
Bijlagen
De gegevens v/t uitlijnen
De gegevens v/t uitlijnen
8G 2.5 V6 Elegance BJ 2000
Stefan1992
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 feb 2014, 08:34

Re: Baas

Bericht door Stefan1992 »

Die 0,5cm die je auto lager is zal wel meevallen toch?
Denk niet dat je als je nieuwe banden eronder zet de grond ineens niet meer raakt :p
Gebruikersavatar
SisterOfMercy
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
Provincie: Zuid-Holland

Re: Baas

Bericht door SisterOfMercy »

Je rijdt wel met illegale platen rond he!

Wel fijn die originele velgen, houden zo wat mij betreft!
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
Gebruikersavatar
galantrijder
Berichten: 282
Lid geworden op: 07 aug 2012, 20:58
Provincie: Noord-Holland

Re: Baas

Bericht door galantrijder »

Haha ja maar deze platen voorkomen veel verkeersboetes :P

Ja met deze velgen oogt het in iedergeval niet zo patserig, al moet ik ze wel een beetje opknappen omdat er 2 bijzitten die bij de randen wat kale plekken hebben... Zal de leeftijd wel zijn :P
8G 2.5 V6 Elegance BJ 2000
Gebruikersavatar
SisterOfMercy
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
Provincie: Zuid-Holland

Re: Baas

Bericht door SisterOfMercy »

johnny83 schreef:Ja met deze velgen oogt het in iedergeval niet zo patserig, al moet ik ze wel een beetje opknappen omdat er 2 bijzitten die bij de randen wat kale plekken hebben... Zal de leeftijd wel zijn :P
Je bedoelt: het nieuw is er van af. :D
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
Plaats reactie

Terug naar “(8G) Showcase”