Opgelet voor mensen die je aan het lijntje houden!

Alles wat je te koop wil zetten dat NIET (!) bij de 6G/7G/8G te koop rubrieken kan!
Plaats reactie
METARIPLEY
Berichten: 295
Lid geworden op: 13 mar 2012, 18:08
Provincie: Limburg (B)

Opgelet voor mensen die je aan het lijntje houden!

Bericht door METARIPLEY »

Om 2016 nog even zo te moeten afsluiten zodat we 2017 goed in kunnen gaan.

Tijd terug (+- half jaar) 2 mensen over de vloer gehad die geinteresseert waren in de 2 VR-4's die ik had staan.
Leuke babbel gedaan en prijs afgesproken. Maar omdat ze geen geld op zak hadden gingen ze zsm een aanbetaling overmaken.

Had gezegd dat de auto's nog wel even konden blijven staan omdat ze hun garage nog leeg moesten maken.
Nu dus, half jaar later van beide heren geen enkele aanbetaling ontvangen.

Dus mensen laat u niet aan het lijntje houden door de heren Jack Christant en Joeri Derksen van de kanten van Didam/Zevenaar.
Galant-gti-2.0
Berichten: 350
Lid geworden op: 08 apr 2012, 15:34
Provincie: Limburg

Re: Opgelet voor mensen die je aan het lijntje houden!

Bericht door Galant-gti-2.0 »

Die namen komen me bekend voor; ik heb alleen echt even geen idee waarvan. Zal toch wel uit het Galant wereldje zijn; kan me niet voorstellen waar anders. Is dat niet zo'n kleinere dikke?
1989 Galant GTi-16v White 145hp
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
METARIPLEY
Berichten: 295
Lid geworden op: 13 mar 2012, 18:08
Provincie: Limburg (B)

Re: Opgelet voor mensen die je aan het lijntje houden!

Bericht door METARIPLEY »

Ze zitten idd in het galant wereldje. Anders had ik iedereen hier er echt niet mee verveeld!

Nee, zijn redelijk smal. En jonge kerels dus misschien nog een beetje onbezonnen. Maar toch.
Gebruikersavatar
Ran-DiZzle
Berichten: 789
Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:54
Provincie: Flevoland

Re: Opgelet voor mensen die je aan het lijntje houden!

Bericht door Ran-DiZzle »

Jack.c en joeri.d hier op t forum.. Heb ook al nare ervaringen met ze gehad. Mbt aankoop van een galant op lpg bij jack.c :

Auto betaald, alleen bij hun in het dorp geen mogelijkheid meer tot overschrijven. In overleg naar huis mogen rijde. Omdat bij mij het postkantoor nog 2 uur langer open was. Helaas komen wij net te laat aan. Niet gelukt, doorgegeven.. Vervolgens krijgen we een boze moeder aan de lijn die eist dat we de autos komen terugbrengen bla bla.. Ze zijn m komen halen, we kregen het geld terug. En de eerst volgende dag konden we er om komen om alles rond te breien.. Ik dus bellen de volgende ochtend, want ik was toch vrij.. Geen gehoor.. 2 dagen later blijkt de auto verkocht aan een maatje van hun, genaamd Timo grucel.. Of gruciel.. Anyway.. Stelletje laaienlichters, en eindstand probeerde die timo alsnog een Aantal maand later de auto aan me te verkopen... Toen heb ik de bal teruggekaatst.. En ze op gelijke wijze "terruggepakt". Sinds dien niks meer van ze vernomen. Behalve dat Timo nu een galant 6g rijd die ie helemaal niet waard is.
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
METARIPLEY
Berichten: 295
Lid geworden op: 13 mar 2012, 18:08
Provincie: Limburg (B)

Re: Opgelet voor mensen die je aan het lijntje houden!

Bericht door METARIPLEY »

Timo! Ook leuk verhaal over. Had een set koplampen van hem gekocht. Maar kreeg ze volledig gebroken aan omdat ze gewoon los in een doos gedaan worden zonder er iets rond te doen... Na maanden discussiëren overeengekomen dat ik ze zou teug sturen op mijn kosten en dan kreeg ik mijn geld terug. Maanden en maanden op moeten wachten. Elke keer de slechtste smoesjes ooit.
Galant-gti-2.0
Berichten: 350
Lid geworden op: 08 apr 2012, 15:34
Provincie: Limburg

Re: Opgelet voor mensen die je aan het lijntje houden!

Bericht door Galant-gti-2.0 »

Is inderdaad iemand anders dan waar ik dacht dat het over ging, Ceriel.



Gezellige mensen dan. Misschien sticky van maken om toekomstige (ver)kopers te waarschuwen? Helaas hebben we dit soort mensen ook in ons wereldje... :(
1989 Galant GTi-16v White 145hp
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
Gebruikersavatar
Ran-DiZzle
Berichten: 789
Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:54
Provincie: Flevoland

Re: Opgelet voor mensen die je aan het lijntje houden!

Bericht door Ran-DiZzle »

Een sticky, en Bannen zulk volk.
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
Super Top
Berichten: 74
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:53
Provincie: Gelderland

Re: Opgelet voor mensen die je aan het lijntje houden!

Bericht door Super Top »

Ah goed om te weten.
Die Timo Grisel wilde eerst onderdelen voor de Colt C50 hebben. Onderdelen opgezocht en klaar gelegd. Op de dag dat hij het zou komen ophalen komt niemand opdagen. Bewust vrijgehouden die dag.
Ondertussen heeft hij de Colt niet meer. Verder ook niets meer over gehoord.
Later wilde hij nog werkplaats handboeken hebben. Maar ook die liggen nog steeds hier.
Goed om te weten anders gaan die boeken naar de volgende.
Driving a: '88 Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi Super Top A/T
Driving a: '97 Mitsubishi ЯVR 2.0T Hyper Sports Gear R
In Project: '89 Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: '91 Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top
Galant-gti-2.0
Berichten: 350
Lid geworden op: 08 apr 2012, 15:34
Provincie: Limburg

Re: Opgelet voor mensen die je aan het lijntje houden!

Bericht door Galant-gti-2.0 »

Super Top schreef:Ah goed om te weten.
Die Timo Grisel wilde eerst onderdelen voor de Colt C50 hebben. Onderdelen opgezocht en klaar gelegd. Op de dag dat hij het zou komen ophalen komt niemand opdagen. Bewust vrijgehouden die dag.
Ondertussen heeft hij de Colt niet meer. Verder ook niets meer over gehoord.
Later wilde hij nog werkplaats handboeken hebben. Maar ook die liggen nog steeds hier.
Goed om te weten anders gaan die boeken naar de volgende.


Die Timo ken ik ook wel. Die heeft nu de 'ex-hans' 6G GTi. Apart mannetje die volgens mij veel meer wilt, dan dat hij financieel kan. Heeft mij ook eens beloofd iets te kopen, na 5 weken was er nog geen geld; maar hij bleef eindeloos komen met allerlei excuses. Gewoon links laten liggen, die Timo Grisel.
1989 Galant GTi-16v White 145hp
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
Galant-Drive
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 apr 2012, 13:41
Provincie: Groningen

Re: Opgelet voor mensen die je aan het lijntje houden!

Bericht door Galant-Drive »

Ik ben deze week opgelicht door Jack Christant uit Didam . Op Facebook kwam ik zijn advertentie tegen en had een voorbumper en achterlichten te koop staan voor een galant . Ik had gereageerd op de achterlichten omdat ik er 1 stuk heb .
GELD dus overgemaakt en hij zou de achterlichten opsturen.
Na 2 dagen opnieuw een berichtje via messenger gestuurd met de vraag om mij de verzendcode te sturen.
Ik kreeg als antwoord: hij was op dat moment niet in de buurt van zijn auto waar de bon met verzendcode in lag . Maar hij zou deze mij toesturen.
Dag later nog geen reactie van Jack Christant uit Didam .
Dus weer een berichtje gestuurd , maar geen reactie meer ontvangen en heeft inmiddels de advertentie op Facebook verwijderd .
Geen persoon om zaken mee te doen dus 😡.
Bijlagen
20190623_101621.jpg
20190628_170232.jpg
Zoek niet verder als je gevonden hebt wat je zoekt
Plaats reactie

Terug naar “Te koop/te ruil/gevraagd/gratis”