Collage van ingezonden kalenderfoto's 2009-2013

Upload hier je pics als je niet de standaard upload functie van het forum wil gebruiken!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Qualconu
Berichten: 320
Lid geworden op: 04 mar 2020, 17:33
Provincie: Noord-Brabant

Collage van ingezonden kalenderfoto's 2009-2013

Bericht door Qualconu »

Ik vond in het archief van GalantFans 'n serie prachtige foto's die destijds door de leden zijn ingestuurd voor de kalenders van de jaren 2009-2013.
Eigenlijk zonde om daar verder niets meer mee te doen?
Ik heb daarom de mooiste foto’s geselecteerd en verzameld in een digitale fotocollage.
Dit kunnen foto's zijn die de kalender wel of niet hebben gehaald.
De foto’s zijn voor deze collage geselecteerd op compositie en kwaliteit (resolutie, scherpte en belichting).
En eerlijk is eerlijk, onder de inzenders bevinden zich 'n paar topfotografen.
Page 2-3.png
Page 18-19.png
Page 20-21.png
Het album kan vanwege zijn bestandsgrootte niet op het forum geplaatst worden, maar kan hier worden gedownload:
[External Link Removed for Guests]
Eigenaar van de enige in NL geregistreerde 8G Galant PFL die nog in bezit is van de 1e eigenaar.
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2024: 404
Zorro
Berichten: 127
Lid geworden op: 27 jul 2012, 16:44
Provincie: Gelderland

Re: Collage van ingezonden kalenderfoto's 2009-2013

Bericht door Zorro »

Leuk man! Grappig dat de collage begint met mijn oude Galant Wagon alias het hondenhok aldus Twain die hem van me over heeft genomen :) wat een heerlijke bak was dat zeg. Bedankt voor de moeite, leuk om doorheen te bladeren!
Future: Mitsubishi Galant VR4 Wanted!
Present: Mitsubishi Galant Wagon V6 Lpi & Mitsubishi Grandis
History: 7G Mitsubishi Galant GTI V6, 8G Mitsubishi Galant Wagon V6, Mitsubishi Grandis
Plaats reactie

Terug naar “Plaatjes upload”