Gespot - Rozem01

Galant in het wild gezien?! Een bekende van hier?! Post je gespotte Galants.
Plaats reactie
cvw
Provincie: Gelderland

Gespot - Rozem01

Bericht door cvw »

Zondagmiddag 15 april rond 16.30 uur in Arnhem, oude Apeldoornseweg. Je kwam vanuit Arnhem en draaide de A50 richting Apeldoorn op.
Ik kwam vanaf de tegenovergestelde richting (Terlet) en zat verscholen achter een paar (ons) merkvreemde automobielen. :lol:

Klopt? Volgens het kenteken wel!
Afbeelding
rozem01
Provincie: Overijssel

Re: Gespot - Rozem01

Bericht door rozem01 »

cvw schreef:Zondagmiddag 15 april rond 16.30 uur in Arnhem, oude Apeldoornseweg. Je kwam vanuit Arnhem en draaide de A50 richting Apeldoorn op.
Ik kwam vanaf de tegenovergestelde richting (Terlet) en zat verscholen achter een paar (ons) merkvreemde automobielen. :lol:

Klopt? Volgens het kenteken wel!
Afbeelding
Hoi Cees,

Klopt helemaal hoor. We kwamen van het openlucht museum af en waren weer op weg naar huis.

Volgens mijn vrouw heb ik jouw ook nog wel gezien (maar blijkbaar niet voldoende waargenomen :? ) want ze zegt dat ik nog een opmerking heb gemaakt, zo van he daar rijdt nog een galant. Ik herinner me het niet :oops: maar het zou best kunnen.

Excuus dat ik niet eerder gereageerd heb, maar door drukte op kantoor alsmede een studie waar ik nog mee bezig ben kijk ik niet zo heel regelmatig hier meer rond en als ik kijk dan ff snelsnel.

Groet,
Marcel
Dit heb ik gehad:
Mitsubishi Colt 1.5 GLX bj 1983 (1990-1995)
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi 1989 (1997-1999)
Mitsubishi Carisma 1.6 GL 1996 (1999-2009)
cvw
Provincie: Gelderland

Re: Gespot - Rozem01

Bericht door cvw »

Toch leuk dat je, ondanks alle drukte, nog reageert. Ik zag het kenteken en meende de 8G daar al aan te herkennen. Toen je de bocht nam wist ik het zeker; herkende hem/haar aan de wielen. :)
Ik kwam heel sneaky de Apeldoornse heuvel afrollen, kan me voorstellen dat ik me daarmee niet in de kijker heb geplaatst. ;)
Plaats reactie

Terug naar “G-spot (gespot)”