Koop tips

Van ons / aan ons
Plaats reactie
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Koop tips

Bericht door m4v3r1ck »

Ik denk maar een topic starten over gespotte dagacties. Niet iedereen is een internet doorbladerer dus als ik of iemand interessante actie tegenkomt is het misschien handig om te delen?

Om te beginnen vandaag een actie voor een professionele poetsbeurt op Groupon, toevallig in Den Haag [External Link Removed for Guests]
Ook hebben ze voor mensen met iphone 4/4s/5 een leuke aanbieding van glasbeshcermer, ik heb hem zelf er al een op dus is voor mij niet interessant [External Link Removed for Guests]

Als dit slecht idee is of past niet helemaal bij forum zal ik deze topic verwijderen.
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Dagacties

Bericht door menno3x8g »

Lijkt me prima topic. En onder 'Kletsen/...' kan je ook dagacties vinden, misschien past dit daar beter onder?
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Dagacties

Bericht door menno3x8g »

Ook een tip van mij: ik ben geabonneerd op de dagaanbiedingen van [External Link Removed for Guests]. Goede spullen, ondanks de kortingen toch stevige prijzen. Een enkele keer zit er wel iets tussen. Laatst een mooie set (rem)leidingsleutels gekocht voor euro 29,95 van AmPro (betaal je nog wel een postpakket erbij a 6,95) met de maten 9 x 11 mm, 10 x 12 mm, 13 x 14 mm, 16 x 18 mm. Deze set passeert zo eens per jaar.

Vandaag hebben ze een flexibele radiateurslang in de aanbieding, prijs 45,95 excl verzenden.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Koop tips

Bericht door Twain »

ik heb er maar een iets algemenere koop tips van gemaakt... De week aanbiedingen voelden zich gediscrimineerd :p


Ik kwam zelf een week geleden bij de lidl een bit setje tegen.

Dat leek toch verdacht veel op het setje van metabo. nou ik kan je vertellen. toevallig heeft sisterofmercy een metabo setje.. dus snel even alles vergeleken.. echt alles is het zelfde.. zelfs het type nummer..
dus voor nog geen 10 euro kan je bij lidl een zeer mooi bitsetje kopen. (het linker setje op het plaatje)

Afbeelding

ik heb er toen ook een camera op een stokje gekocht (ben ff de naam kwijt) om in gaatjes en om hoekjes te kunnen kijken.. daar zal ik binnenkort ff een review over schrijven.. maar ik kan je vertellen tot dus ver is het zeeer zeker zijn aankoop bedrag waard.. (je kan er ook goed mee gluren bij de buren)
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Koop tips

Bericht door menno3x8g »

Twain schreef:ik heb er maar een iets algemenere koop tips van gemaakt... De week aanbiedingen voelden zich gediscrimineerd :p
ik heb er toen ook een camera op een stokje gekocht (ben ff de naam kwijt) om in gaatjes en om hoekjes te kunnen kijken.. daar zal ik binnenkort ff een review over schrijven.. maar ik kan je vertellen tot dus ver is het zeeer zeker zijn aankoop bedrag waard.. (je kan er ook goed mee gluren bij de buren)
Je bedoelt: endoscoop, waarmee sjirurgen in iemands aars zitten te turen? Hoop dat je hem wel eerst hebt schoongemaakt ...
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Koop tips

Bericht door Twain »

menno3x8g schreef: Je bedoelt: endoscoop, waarmee sjirurgen in iemands aars zitten te turen? Hoop dat je hem wel eerst hebt schoongemaakt ...
BINGO.. u gaat door voor de koelkast :lol: :uhu: :bye
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
ghino
Berichten: 519
Lid geworden op: 08 mar 2012, 12:38
Provincie: Zuid-Holland

Re: Koop tips

Bericht door ghino »

menno3x8g schreef:
Twain schreef:ik heb er maar een iets algemenere koop tips van gemaakt... De week aanbiedingen voelden zich gediscrimineerd :p
ik heb er toen ook een camera op een stokje gekocht (ben ff de naam kwijt) om in gaatjes en om hoekjes te kunnen kijken.. daar zal ik binnenkort ff een review over schrijven.. maar ik kan je vertellen tot dus ver is het zeeer zeker zijn aankoop bedrag waard.. (je kan er ook goed mee gluren bij de buren)
Je bedoelt: endoscoop, waarmee sjirurgen in iemands aars zitten te turen? Hoop dat je hem wel eerst hebt schoongemaakt ...
Mag dan hope voor sisterofmercy dat die hem neit bij hem in zn *** steekt om uit te proberen....

En hoop al helemaal dat die dat filmpje dan NIET in de review zet....
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: Koop tips

Bericht door m4v3r1ck »

Twain schreef:ik heb er maar een iets algemenere koop tips van gemaakt... De week aanbiedingen voelden zich gediscrimineerd :p


Ik kwam zelf een week geleden bij de lidl een bit setje tegen.

Dat leek toch verdacht veel op het setje van metabo. nou ik kan je vertellen. toevallig heeft sisterofmercy een metabo setje.. dus snel even alles vergeleken.. echt alles is het zelfde.. zelfs het type nummer..
dus voor nog geen 10 euro kan je bij lidl een zeer mooi bitsetje kopen. (het linker setje op het plaatje)

Afbeelding

ik heb er toen ook een camera op een stokje gekocht (ben ff de naam kwijt) om in gaatjes en om hoekjes te kunnen kijken.. daar zal ik binnenkort ff een review over schrijven.. maar ik kan je vertellen tot dus ver is het zeeer zeker zijn aankoop bedrag waard.. (je kan er ook goed mee gluren bij de buren)
Goede tips, morgen naar Lidl
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Koop tips

Bericht door Twain »

nu maar hopen dat daar nu die aanbieding is dan.. bij lidl zijn de acties niet landelijk en wisselen ze per gebied.

bij de lidl in schiedam lagen er vandaag nog 2 ;)
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
SisterOfMercy
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
Provincie: Zuid-Holland

Re: Koop tips

Bericht door SisterOfMercy »

Ik heb er meer dan 17 euro voor betaald, voor die bitset.. En die gaat iedere dag mee naar m'n werk, want anders kan ik niks. Dat gaat over die 32-delige set, die andere ken ik niet.
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: Koop tips

Bericht door m4v3r1ck »

Om te rijde een aanbieding van Polaroid zonnebril. Te vinden op ibood [External Link Removed for Guests].

Afbeelding
Gebruikersavatar
ghino
Berichten: 519
Lid geworden op: 08 mar 2012, 12:38
Provincie: Zuid-Holland

Re: Koop tips

Bericht door ghino »

not my style...
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: Koop tips

Bericht door m4v3r1ck »

lol me neither, sommige mensen houden ervan :)
Gebruikersavatar
Niekleair
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 nov 2014, 21:05
Provincie: Zuid-Holland

Re: Koop tips

Bericht door Niekleair »

Voor degenen die hun auto willen personaliseren,
je kunt het tegenwoordig te letterlijk nemen blijkbaar, [External Link Removed for Guests]

Oops
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Koop tips

Bericht door menno3x8g »

Tsss, beetje sch**mh**r op me stoere front?
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Koop tips

Bericht door Twain »

even een waarschuwing voor wie het aandurft om dit op zijn galant te plakken. Naast dat je wordt gebaned voor het leven kom ik je opzoeken om die dingen hoogst persoonlijk te duwen waar de zon niet schijnt... PFFFF
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Koop tips

Bericht door KNOEI 8G »

Ik ben nu wel nieuwsgierig wat de aanbieding was!! :)
Afbeelding
TPA
Berichten: 386
Lid geworden op: 31 mar 2012, 19:34
Provincie: Noord-Brabant

Re: Koop tips

Bericht door TPA »

Koplampwimpers misschien? :)
BMW e46 328
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Xenon
Berichten: 1074
Lid geworden op: 06 mar 2012, 22:06
Provincie: Niedersachsen (D)

Re: Koop tips

Bericht door Xenon »

TPA schreef:Koplampwimpers misschien? :)
:wha: :wha: :wha: :lol:
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Koop tips

Bericht door KNOEI 8G »

Wat een ongelooflijke achterlijke lelijke dingen zijn dat zeg!! Ik zie ze steeds vaker hier in de buurt... bah... compleet kansloos. :bump:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”