maar had na m,n v6 galant 3 verschillende mitsu,s gehad en op.t laatst een
2.4 GLX spacewagon gekocht,,,,voor de hoge instap , maar dit was bijna een miskoop,
er mankeerde achter af van alles aan , versnellingsbak geluiden klepstoters moesten
vervangen worden , en roest,,,,ding was van 1999 en t,was geen automaat waar ik dus
fan van ben ,,,,heb nu toch weer een andere spacewagon gekocht, van 2001, met automaat .
en alle opties wat maar mogelijk is zit er op , donker glas achter origineel navigatie , sportvelgen
cruise contr, tract, contr trekhaak voor de sleurhut..exstra mistlampen ,,spoiler achter zonder tikkende klepstoters, en geen roest,,,maar goed ding was nog bijna 3500 euries, maar we zijn er blij mee, nu een vraag . hoor verschillende verhalen over het soort olie wat er in moet en de galant 2,4 is toch hetzelfde blok ??
Dus graag tips wat voor soort olie er in moet,,,PS Als ik deze auto niet meer nodig ben om wat voor reden dan ook,,komt er wel weer een v6 galant maar hoop dat ik deze wagon nog lang nodig heb, ( Dan heb ik m,n liefje ook nog thuis als je begrijpt wat ik bedoel) Alvast bedankt en goed weekend !! Gr Jan..