Colt C52 1.5i EXE - exit

Post hier je fun, ga volledig off-topic of klets erop los tot je een ons weegt!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3497
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Colt C52 1.5i EXE - exit

Bericht door marksanne »

De trots van mijn zus, of misschien wel nog meer van mij, ondanks dat het niet mijn auto is, maar ik vind 'm gewoon gaaf. Dit model, de kleur, de uitvoering, gewoon een apart goed smoelende auto waar je de 24 jaar absoluut niet aan afziet. Noch de 345621 km.

In al die km's is er overigens een aantal jaar terug een motorswap geweest. Helaas was de 1.5i motor overleden, niet door ouderdom, maar doordat een koelwaterslang losgeschoten was (een verroeste slangenklem had het begeven) en de temperatuur te hoog was opgelopen waardoor de motor vastliep. Zuslief had die in het rood lopende temperatuurmeter te laat door helaas.

Maargoed, na de motorswap (met dank aan Tjalling!) rijdt ie alweer jaren vrolijk verder.
Dit jaar heb ik er rondom nieuwe KYB schokbrekers ingezet. De auto is verder voorzien van een setje 16" Stilauto wielen die we van de 8G Galant goed kennen. Het staat de auto erg goed, dat smoked chrome van de wielen matchen super bij de zwarte body.

Omdat het een EXE uitvoering is zit er eigenlijk behoorlijk veel luxe op:
- centrale deurvergendeling
- electrisch bedienbare ramen
- luxe stoelen met hoogteverstelling en lendesteun
- electrisch bedienbare en verwarmde zijspiegels
- 3e remlicht
- achterspoiler
- EXE achterbumper
- achterruitenwisser/sproeier
- interval ruitenwissers

Ook heb ik er een andere radio met bluetooth audio enzo ingebouwd met een setje leuke speakers rondom.
De knipperlichten aan de voorzijde zijn vervangen door de heldere versie wat een moderne look geeft.
Over modern gesproken: de koplampen heb ik omgebouwd naar echte Xenon 4300K met HID lens (supermooi lichtbeeld, geen 'tegenligger-verblinders').

Een van de dingen die er helaas niet opzit is airco. Maar wellicht dat ik zoiets toch een keer voor elkaar ga proberen te boxen.
Verder mist een open dak. En dat zou binnenkort wel 'ns kunnen gaan veranderen! Een SuperTop dak komt waarschijnlijk mijn kant op en als dat lukt om die netjes uit de donor Colt te peuteren en in te bouwen in de zwarte Colt dan wordt het waarschijnlijk de eerste zwarte C52 Colt met een SuperTop open dak! Hoe gaaf is dat?!!

Zeker komt er een GTi voorbumper op zodat ie nog iets stoerder wordt!
Kortom, al heel wat meegemaakt, al heel wat aan gedaan en er zit nog leven zat in! Omdat ik ergens een soort historie wil bijhouden doe ik dat voor het gemak lekker hier :)
Bijlagen
colt-c52a-front.jpg
colt-c52a-back.jpg
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door KNOEI 8G »

Klinkt veelbelovend Mark, kom maar op met die foto's!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door Lowlands »

Ja,gek eigenlijk dat voor te heet worden geen waarschuwingssignaal is.Is toch heel belangrijk..Veel belangrijker nog dan dat signaal voor je lampen..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door speedy500 »

Wat niet is kun je maken, als je temp te hoog word gaat er bij sommige autos een lampje branden, andere gaat t metertje omhoog
Aansluiten op een zoemertje (lampje aan, of metertje boven een bepaalde waarde (meestal word de spanning hoger waardoor meter hoger gaat) en voila een hoop herrie als je auto te warm word
Zou eigenlijk soms wel handig zijn tegen warmlopende motors gezien je het metertje niet constant in de gaten houd

Klinkt verder veelbelovend, benieuwd naar de fotos en het verloop van het project
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3497
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door marksanne »

Snel een paar plaatjes van de (ongewassen) Colt erbijgezet. Strakjes gaat ze langs bij Leen (van LeenAPK) voor een -naar ik verwacht- probleemloze APK keuring.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door KNOEI 8G »

Dat is idd een strak wagentje! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door Lowlands »

speedy500 schreef:Wat niet is kun je maken, als je temp te hoog word gaat er bij sommige autos een lampje branden, andere gaat t metertje omhoog
Aansluiten op een zoemertje (lampje aan, of metertje boven een bepaalde waarde (meestal word de spanning hoger waardoor meter hoger gaat) en voila een hoop herrie als je auto te warm word
Zou eigenlijk soms wel handig zijn tegen warmlopende motors gezien je het metertje niet constant in de gaten houd

Klinkt verder veelbelovend, benieuwd naar de fotos en het verloop van het project
Ja precies!Want hoe vaak komt het niet voor dat men nooit te hete motor heeft,maar als men dan met een caravan de bergen in trekt wel een te hete motor krijgt..En uit gewoonte nooit op dat metertje kijkt,want ja dat is altijd goed geweest..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door Twain »

Lowlands schreef: Ja precies!Want hoe vaak komt het niet voor dat men nooit te hete motor heeft,maar als men dan met een caravan de bergen in trekt wel een te hete motor krijgt..En uit gewoonte nooit op dat metertje kijkt,want ja dat is altijd goed geweest..
en toch kijk ik altijd 2 kanten op als ik een 1 richtingsweg oversteek... ookal komt er nooit verkeer aan vanaf de andere kant..
ik gebruik ook altijd een valbeveiliging ookal ben ik nog nooit van een dak gelazerd ..

je moet gewoon naar die metertjes kijken ze zitten er niet voor jan KUT Een voordeel van een gas installatie is trouwens dat die zichzelf met veel kabaal uit schakelen als het iets te warm wordt onder hun voetjes ;) uit ervaaring kan ik melden dat dit is als de temperaatuurs meter net boven de 3/4 staat.
maar geen nood ongeveer elke moderne auto schakeld zichzelf uit wanneer de temperatuur te hoog oploopt , sommige kunnen daarna helaas nooit meer aan :uhu:
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door menno3x8g »

Bijzonder, een Colt die zoveel gelopen heeft!
Een van de 8G's hier schakelde zichzelf uit toen de motor te heet werd door een koelingsprobleem (en deze zelfde motor draait nu nog steeds zijn rondjes).
Toch zou een buzzer bij oververhitting, en voor mijn part ook de handrem, wel handig zijn.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door Lowlands »

Twain schreef:
Lowlands schreef: Ja precies!Want hoe vaak komt het niet voor dat men nooit te hete motor heeft,maar als men dan met een caravan de bergen in trekt wel een te hete motor krijgt..En uit gewoonte nooit op dat metertje kijkt,want ja dat is altijd goed geweest..
en toch kijk ik altijd 2 kanten op als ik een 1 richtingsweg oversteek... ookal komt er nooit verkeer aan vanaf de andere kant..
ik gebruik ook altijd een valbeveiliging ookal ben ik nog nooit van een dak gelazerd ..

je moet gewoon naar die metertjes kijken ze zitten er niet voor jan KUT Een voordeel van een gas installatie is trouwens dat die zichzelf met veel kabaal uit schakelen als het iets te warm wordt onder hun voetjes ;) uit ervaaring kan ik melden dat dit is als de temperaatuurs meter net boven de 3/4 staat.
maar geen nood ongeveer elke moderne auto schakeld zichzelf uit wanneer de temperatuur te hoog oploopt , sommige kunnen daarna helaas nooit meer aan :uhu:
Een Galant met gasinstallatie die te warm wordt???????Ik hoor het in Keulen donderen,maar dat heb ik nog nooit gehoord..Heb er zelf eentje gehad met gas...Maar je zit niet de hele tijd naar die meter te kijken,ook al omdat die net tussen het stuur zit,althans bij mij,en je let op de weg..En helemaal als je een bergweg op gaat met je caravan heb je alle aandacht bij de weg.
Er zijn zelfs hele volksstammen die nooit naar de snelheidsmeter kijken...
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door Lowlands »

Handrem heb je een lampje voor,die bij mij staat altijd aan,moet nog nakijken waarom.Waarschijnlijk een draad los..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1519
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door foks »

ding lijkt wel nieuw ... produkt van nodeloos veel TLC ? :)
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Galant-gti-2.0
Berichten: 350
Lid geworden op: 08 apr 2012, 15:34
Provincie: Limburg

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door Galant-gti-2.0 »

Hoop dingen meen ik me nog te herinneren van het oude forum?

Maar, blijft een super exemplaar! Gegarandeerd een van de betere exemplaren die er nog rond rijden en ziet ook super uit met die velgen:)
1989 Galant GTi-16v White 145hp
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door m4v3r1ck »

Ik vind hem een stoere wagen. mooier dan de nieuwere versies.
Super Top
Berichten: 74
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:53
Provincie: Gelderland

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door Super Top »

Geen zorgen een complete Colt Super Top en GTi bumper komt jouw kant op.

Heb ergens nog een foto dat ze naast elkaar staan. Maar dan moet ik in het archief duiken op de computer boven.
Driving a: '88 Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi Super Top A/T
Driving a: '97 Mitsubishi ЯVR 2.0T Hyper Sports Gear R
In Project: '89 Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: '91 Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top
Super Top
Berichten: 74
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:53
Provincie: Gelderland

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door Super Top »

Inmiddels staat er een dak bij Mark in de garage.

Afbeelding

Afbeelding

Met de rest er nog aan vast.
Driving a: '88 Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi Super Top A/T
Driving a: '97 Mitsubishi ЯVR 2.0T Hyper Sports Gear R
In Project: '89 Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: '91 Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top
Uray25
Berichten: 972
Lid geworden op: 07 mar 2012, 19:16
Provincie: Friesland

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door Uray25 »

Mark heeft weer wat te doen zo te zien...

Alsof ie zich ooit verveelde...
Super Top
Berichten: 74
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:53
Provincie: Gelderland

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door Super Top »

We moeten Mark ook niet te veel vrije tijd geven.
Wie weet wat er dan gebeurt.
Driving a: '88 Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi Super Top A/T
Driving a: '97 Mitsubishi ЯVR 2.0T Hyper Sports Gear R
In Project: '89 Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: '91 Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top
Gebruikersavatar
mitsu-galant
Berichten: 1000
Lid geworden op: 09 jul 2012, 13:12
Provincie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door mitsu-galant »

Leuk project!
Huidige Galantpark

Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3497
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door marksanne »

Ruim twee maanden heeft het geduurd voor ik de tijd vond / maakte om zo af en toe eens een avondje wat werk te doen aan de ontmanteling van de SuperTop Colt. De versnellingsbak, uitlaatlijn, wat motorische accessoires zoals de dynamo en stuurbekrachtigingspomp enzo, plus een hele berg kleine onderdeeltjes.

Het belangrijkste echter was het redden van het speciale SuperTop dak. En na eerst de boel aan de buiten- en binnenkant vrijgespeeld te hebben, heb ik daarna getracht de zijruitjes en het voorruit netjes te demonteren met zo'n ruit-zaag. De zijraampjes zijn echt kansloos, er zitten speciale ijzeren strips-met-rubber gekneld om het glas EN in de kit. Dat ga je niet netjes houden, en mocht het glas lukken dan nog heb je niets meer aan het ijzer-met-rubber-deel. Het voorruit leek bijna te lukken, maar er sprong een rechte breuk in een hoek, al was het maar 6/7cm, dat is toch niet geweldig natuurlijk. Jammer.

Maarrrr... nu had ik eindelijk de mogelijkheid om de slijpschijven (een heel stelletje in totaal) los te laten op de A, B en C stijlen. Toen het hele dak los was verbaasde het me dat de deuren nog gewoon keurig sloten, geen doorzakking, niks. Zelf niet als ik in het midden van de auto een beetje stond te deinen. Toch een redelijk stevig/stijf geheel. En dat doet me wel deugd, want als ik bij Joyce haar Colt hetzelfde zou doen (ik weet het niet zeker hoe ik het exact ga doen nog) maar bang te zijn dat de auto in elkaar zakt en alles scheefzit hoef ik niet erg te zijn blijkbaar!

Wanneer dat gebeurt is trouwens nog een groot vraagteken, Joyce heeft haar Colt momenteel wat meer nodig dus het wordt misschien pas komende zomer. No hurries.
Bijlagen
De SuperTop al aardig blootgelegd
De SuperTop al aardig blootgelegd
Een close up-je
Een close up-je
chop chop
chop chop
Een kijkje van boven
Een kijkje van boven
Een los SuperTop dak!
Een los SuperTop dak!
Gisteren naar buiten geduwd en op assteunen gezet (de wielen gaan weer terug naar Tjalling)
Gisteren naar buiten geduwd en op assteunen gezet (de wielen gaan weer terug naar Tjalling)
En het allerlaatste moment van de blauwe SuperTop Colt...
En het allerlaatste moment van de blauwe SuperTop Colt...
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door menno3x8g »

Een bult werk Mark. Maar mooi dat het dakkie er goed vanaf gekomen is.

Dat van die voorruit snap ik niet helemaal. Aangezien ik binnen enige tijd de voorruit van een Galant er heel af wil krijgen, ben ik wel nieuwsgierig naar wat je precies gedaan hebt. Ik dacht namelijk dat het als volgt zou moeten:
- verwijderen alle ornamenten en strips rond de ruit
- lossnijden van de ruitenkit met mes of draad waarvoor ook speciale setjes in de handel zijn
- voila?

En met betrekking tot die zijruitjes: zou je dan eerst ruit + stukje omringend blik eruit moeten zagen voordat je de ruit zelf er goed uit kan krijgen?
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
Xenon
Berichten: 1074
Lid geworden op: 06 mar 2012, 22:06
Provincie: Niedersachsen (D)

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door Xenon »

@Menno: ik heb er destijds bijgestaan toen Greeny v1.0 een nieuwe voorruit kreeg. De oude voorruit ging er op de door jou beschreven wijze uit. Alleen niet heel, maar dat was ook geen must.
Kortom: de rubber seal wordt met een koordzaag probleemloos doorgezaagd. Bij een nieuwe ruit zit die rubber seal al aan de voorruit vast. Dus of het veel zin heeft om de oude ruit (met halve seal) er heel uit te krijgen, betwijfel ik. Want het zal een hele uitdaging worden om de oude ruit van z'n nog halve seal te ontdoen en met nieuwe seal (if any?) waterdicht opnieuw te kunnen plaatsen.

@Mark: ik zit weer veel te weinig op GF, blijkt maar weer... Ik lees nu pas wat je me begin oktober vertelde... :emo: Wel weer even een uitdaging van jewelste! Nu al respect! :yes:
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door menno3x8g »

@Xenon: dank je. Wat ik begrijp is dat die rubber seal juist niet helemaal verwijderd moet worden, omdat de nieuwe seal hier uitstekend op hecht.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1519
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door foks »

wow, wederom een bizar project. Respect!
Maar hoe ga je dat dan weer vastmaken ? Kun je dat lassen ? Krijg je dat echt zo goed passend dat de ruiten/deuren weer goed aansluiten ?
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3497
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door marksanne »

Tsjonge! Was is het lang geleden dat ik hier iets over schreef!

Intussen staat er ruim 390.000 km op de teller. Ik rij er nooit in, maar gisteren toevallig voor het eerst in jaren. De mazda had ik uitgeleend aan mijn beste vriendin (die in de Swift rijdt, maar daarvan slipt de koppeling op, dus die staat even dit weekend op de brug en er ineens kwam een verrassings-keerringetje om de hoek kijken). Hoe dan ook, ik reed in de Colt en jongens... wat een fijne auto is dat eigenlijk! Strakke wegligging, makkelijk, wendbaar, soepel. Alles klopt gewoon. Ik snap nu nog beter waarom zus 'm maar niet weg kan/wil doen!

Anyway... APK's zijn eigenlijk meestal probleemloos, hooguit een uitlaatlekje bij het spruitstuk (typische kwaal).
Een ander typisch kwaaltje is roest op het dak. Of beter gezegd: IN het dak. De spanten waaraan het dakmetaal zit gelijmd schijnt van een type te zijn dat nogal agressief is en zorgt dat er van binnenuit roest ontstaat. En dat uit zich jaar na jaar op steeds meer grote bulten omhoogkomend dak.

Helaas was het al een poosje zo erg dat na een flinke regenbui de boel binnen ook nat werd...
Ik opperde om er maar gewoon een wrap overheen te doen. En zus koos een carbon-look wrap uit, dus...
Bijlagen
colt-dak01.jpg
colt-dak02.jpg
colt-dak03.jpg
colt-dak04.jpg
coltwrap-1.jpg
coltwrap-2.jpg
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Uray25
Berichten: 972
Lid geworden op: 07 mar 2012, 19:16
Provincie: Friesland

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door Uray25 »

Strakke Oplossing !!!
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1519
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: Colt C52 1.5i EXE

Bericht door foks »

HAHAHAHA
vroeger had je van die vinyl daken op amerikaanse auto's :wha:
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3497
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Colt C52 1.5i EXE - exit

Bericht door marksanne »

Gisteren is de Colt door een Belgische liefhebber opgehaald. Met op een paar honderd km na 400.000km op de teller was 'ie klaar voor een nieuwe start. Zus is Colt-loos na 12 jaar. Einde van een tijdperk. Waarschijnlijk haar meest economisch meest verantwoorde aankoop ooit. Destijds voor 450 euro gekocht, nu voor de helft daarvan verkocht. En dat nog exclusief de 16" Stilauto wielen met goede Vredestein Sportrac3 banden!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Plaats reactie

Terug naar “Kletsen / off-topic / fun / flauwekul”