Dasboard verlichting

Veel gestelde vragen en antwoorden, handleiding, tips & trucs.
Plaats reactie
Harwijnbergen

Dasboard verlichting

Bericht door Harwijnbergen »

Ik krijg van mijn galant van 1986 de Dashboard verlichting niet branden er staat ook geen stroom op de draaiknop om te dimmen
Leeuwenhart
Provincie: Utrecht
Contacteer:

Re: Dasboard verlichting

Bericht door Leeuwenhart »

Hallo Har (ik denk dat je zo heet?),

Ik zag toevallig je post over de dashboardverlichting. Altijd lastig, elektra. Hoewel voor sommigen (niet voor mij) een piece of cake.
Mijn tips zouden zijn:
* Stel jezelf even voor in de rubriek Algemeen/Voorstellen.
* Plaats je probleem opnieuw, en dan in de rubriek (YOUN-G-TIMER) Techniek.
Grote kans dat iemand je verder kan helpen. Succes!
ex: staalblauwe 1800 GLi hatchback uit 1992
2de ex: donkergrijze GTi 2.0 V6 hatchback uit 1995
nu: grijze 2.0 GLSi hatchback uit 1990
Yeti
Provincie: Connacht (IRL)
Contacteer:

Re: Dasboard verlichting

Bericht door Yeti »

Welkom,

Zoals Leeuwenhart aangeeft en verder Is het Handig om ook aan te geven om welke versie auto het gaat en hoe bekend je bent met de auto (aantal jaren in bezit en dergelijke) Vermeld ook om welke uitvoering het gaat.

Daarnaast zou ik willen weten of er nog andere systemen zijn die het niet doen. Doen de Koplampen, Claxon, sigaretten aansteker en achter mistlamp het. (Hoofd zekering)

Hoe zit het met de zekeringen (zekering 9 voor Richting aanwijzers, Instrumenten paneel, Dynamo, Antennemotor en Cruise control (10A))

Heb je zelf documentatie werkplaatshandboek en of vraagbaak van de auto.
Heb je 2 rechter of 2 linker handen of gewoon van allebei één? maw wat is je ervaring heb je op het gebied van storingszoeken en dergelijke.

Dit alles kan ons helpen in een beter antwoord voor je te vinden en het euvel van de Galant op te lossen zodat deze weer veilig de weg op kan in deze donkere dagen.
1999 2.0L GLX Limited edition, Converting to GLS, FL, VR4-OEM FR strut Brace, VR4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro FR Sport seats. Rest complete new bolt over and Paint.
Plaats reactie

Terug naar “How-To's / FAQ's / Manuals / Resources / Links”