De 2 overgebleven galantjes:
Achter die VR4 van Dennis zit wel een leuk verhaaltje.
Ik heb 3 jaar lang stage gelopen bij de Mitsubishi dealers in Aalsmeer en Mijdrecht (is van zelfde eigenaar)
Toen kwam ik ineens op autoscout die advertentie van Dennis tegen, en hij woont in Wijchen.
Maar raad eens wat er achter op z'n nummerplaathouder stond? Juist: Mitsubishi Van Yperen Mijdrecht - Aalsmeer
Dus ik heb hem een mailtje gestuurd om hem van mijn interesse te laten weten, en ook gevraagd hoe dat zat met die houder.
Intussen was mijn vriendin al helemaal pissed off omdat ik WEER naar een andere auto zat te kijken.
Na veel tegenslag heb ik haar meegekregen naar Dennis toe om 'alleen maar even te kijken' (en te rijden).
Toen we eenmaal in de auto zaten, stukje hadden gereden en de motor op temperatuur was mocht het gas erop.
Bianca (vriendin) zat op de achterbank, en ik hoorde alleen maar gegil, gebrul, en gekreun van genot achter me.
Op de terugweg zei ze: 'Ik was eerst boos vanwege dit ding, maar koop hem alsjeblieft! Hij is zo gaaf!'
Zodoende!
Bianca had zelf eerst een hele nette Carisma 1.6 aut. uit 1996, maar gezien ze in Drenthe woont en vaak op N-wegen rijdt had ze met dat
slome hok nooit een schijn van kans om een vrachtwagen of slome zondagsrijder in te halen. Daar was hij veel te traag voor.
Dus toen ik haar 1,5jaar geleden leerde kennen heb ik haar meteen in een 'iets' vlottere auto gezet. De 2.0v6.
Hobby's? Ja euh... beetje van dit
En heeeeeel veel van dat
Bianca heeft niet zo veel met auto's, als het aan haar ligt krijgt de Galant 10 jaar geen olie meer. Maar heb liefde genoeg voor alle twee de auto's.
Stiekem is ze wel blij dat ze nu in zo'n grote bak zit, ze krijgt er veel positieve reakties op
Dus aangenaam, ik zal hier de komende tijd genoeg rondneuzen. Ik heb al veel leuks gezien
En onthoud: