Speedy500 8G Sold...

Weer een aanpassing gedaan als deel van de totale make-over? Hier posten!
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 8G Troubles troubles auto doet het niet meer

Bericht door speedy500 »

Nu ook erachter gekomen waarom de auto elke keer na 2/3 dagen met lege accu stond
2 dagen aan de druppel lader, geeft geen amperes aan...hmmm das niet goed
Steek em in de auto, zo dood als een pier, of wel accu is aan vervanging toe, ook al istie nog geen anderhalf jaar oud
Carterpan wel op t oog, alleen hopen dat daar het uitval probleem ook mee is opgelost

Anders word t toch eind tijdperk, met de 7G gaat t ook al wat minder maar daarover in ander topic...
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Speedy500 8G Troubles troubles auto doet het niet meer

Bericht door Lowlands »

Nee,das niet goed.Moet eerst weinig zijn en dan op lopen tot max van de lader en dan weer dalen..Althans in een gewone lader..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 8G Troubles troubles auto doet het niet meer

Bericht door speedy500 »

Doet ie dus niet helaas
Uurtje met de auto rijden, stil zetten, ook dood, laadspanning van de auto is daarin tegen gewoon oke ook
En gezien ie na 2 dagen lader ook geen fuck doet, zal de accu wel dood wezen lijkt me

Vandaag naar een Brezan geweest, Van der peijl (ook automaterialen zaak) en een kwik fit
Je zou zweren dat je dan op zen minste met een accu thuis komt, maar niks van dat allen, geen 1 had de goeie accu op voorraad voor de galant

Of is men auto gewoon jaloers op de 7G dat ie niet meer mee wilt, zou ze dan écht gevoelens hebben? :P
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Speedy500 8G Troubles troubles auto doet het niet meer

Bericht door Twain »

ja het zijn net vrouwen.. toen ik een 3e g kocht begon nummer 2 ook ineens behoorlijk nukkig te doen.. :)

gewoon afentoe aaien en lieve dingen tegen zeggen... komt vast wel goed ;)
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Speedy500 8G Troubles troubles auto doet het niet meer

Bericht door Lowlands »

Ja,of geen 8 G nemen... :D Ik kon zo een accu voor mijn 7 G kopen hoor bij Brezan... :yes:
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 8G Troubles troubles auto doet het niet meer

Bericht door speedy500 »

De 8G vandaag weer terug gehad van de garage, met een verse APK erop

Wel toeval, op 7-7 de auto gekocht (in 2012 al weer) en nu op 7-7 istie gekeurd, mooi verjaardagscadeautje denk ik dan maar
ABS melding weg, remleidingen gefixed, en een andere carter eronder die aardig beschadigd was geraakt, en de auto is weer topstaat
Klinkt ook beter als ie deed, maar nu is de carterdruk natuurlijk weer optimaal

Toch alleen te denken wat ik met de auto ga doen, auto is wel helemaal goed nu, maar ook toch te denken aan een jongere autotje
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Speedy500 8G She is back on track

Bericht door menno3x8g »

Zolang als ie rijdt, rijdt ie toch?
Nog een jaartje en dan weer beslissen?
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: Speedy500 8G She is back on track

Bericht door m4v3r1ck »

Als hij het goed doet, zal ik hem in mee rijden
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 8G She is back on track

Bericht door speedy500 »

Dat is een zeker feit
Nu na 3 jaar in men bezit te hebben, bijna een ton ermee gereden (bijna 3 ton op teller) en veel aan gedaan rijd de auto nog steeds goed
Volgens de garage ook nog gewoon concours staat, geen roest te vinden, enkel wat plekjes op de spatbord rand achter (de bekende, nog niet door gerot) onderop helemaal niks behalve "vliegroest", motortje draait en klinkt gewoon goed

Alleen soms toch te denken, wil ik er in blijven rijden, of wil ik toch een wat jongere auto met iets meer comfort
De Galant is zoals die nu staat, zeker met 19 inch wielen en de schroefset niet bepaald comfortabel te noemen, en met gewone vering ziet t er niet uit :p

Reden genoeg om ff te denken wat ik met de tijd ga doen, en als die weggaat is er hopelijk wel een liefhebber die de auto verder een goed huis geeft
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Speedy500 8G She is back on track

Bericht door Twain »

een jongere auto met meer comfort.. dat wordt dus een v6 uit 2003 :bye
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 8G She is back on track

Bericht door speedy500 »

Hmm een V6 is wel leuk ja haha
Alleen als wagon pak moet ik de achterkant ombouwen, is toch wel zoveel mooier als standaard europees :lol: :D

Of t word een VR4 ergens vandaan halen das ook mooi

Autos hebben trouwens TOCH gevoelens hoor
Eerst de wagon die niet mee werkte toen de witte sedan ernaast stond, en pas ging werken toen die wegging
En nu zit de opel misselijk te doen, 2 dagen de mitsu ernaast, en de opel staat met een platte band, kofferbak gaat niet meer open (stangetje eraf), gelijk jaloers weer dat ie geen aandacht meer krijgt :wha:

Toch de twijfels blijven, wil graag wat meer comfort, iets nieuwere auto, andere kant wat er al aan is gedaan weet ik wel wat ik nu heb
En zelfs de dealer zei dat de auto nog jaren meekon en de garage waar geweest ben ook....
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Speedy500 8G She is back on track

Bericht door Twain »

wat versta je onder comfort? aan wat voor auto denk je?
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 8G She is back on track

Bericht door speedy500 »

Vandaag eens het interieur van de wagen opgefrist, stoelen eruit, stofzuiger er grondig doorheen, deurpanelen en dashboard weer goed schoongemaakt, raampjes gedaan
Enkel nog ff men fles leerreiniger opsnorren en het leer ook weer eens opfrissen

Wel opgemerkt nu met de nieuwe accu dat de auto lang kan stilstaan, en toch gewoon in 1x start, gelukkig toch geen vreemd probleem
Enkel nog ff de passagiersdeur loshalen en zien dat de deur weer helemaal, ipv half, dichtgaat met de rest als ik op slot doe, en open idemdito

En nog steeds aan het denken wat ik ga doen, de Opel rijd best lekker vind ik, maar toch vind ik het zonde de Galant zomaar aan de zijkant te schuiven, hoewel voor een goed bod de auto toch van eigenaar zou mogen wisselen (uiteraard alleen als die in goede handen komt :lol:)

@Twain: Onder comfort versta ik dan toch een auto die net ietsje luxer is eventueel ,en net een stukje meer vering ed bied
De Galant is wat dat betreft met de schroefset en alles net ietsjes stug en sportief soms
Al zitten denken aan een jongere Lancer, of een Mercedes of Audi bijvoorbeeld, maar toch niet makkelijk om even een keus te maken
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 8G She is back on track

Bericht door speedy500 »

Mijn auto een goeie 2 week geleden verkocht naar iemand uit Leeuwarden

Uiteraard een liefhebber en in goede handen dus hopelijk komt ie nog in de club weer

Rijd zelf nu een renault megane uit 2013 diesel na ruim 4 jaar met plezier de wagon te hebben gereden
Plaats reactie

Terug naar “(8G) Projecten”