Ik dacht 1973 . Het is wel een enorm schattig wagentjetwain schreef:renault 17 coupe uit 78
twains nieuwe galant :) beige gezocht
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
kan heel goed hoor.. ik wist eigenlijk alleen nog zeker dat het wagentje ouder is dan twaintjefoks schreef:Ik dacht 1973 . Het is wel een enorm schattig wagentjetwain schreef:renault 17 coupe uit 78
Awesomeness = Verveling x Talent
- SisterOfMercy
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
- Provincie: Zuid-Holland
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
Dat extra licht heb je wel nodig als je weer ergens gestrand bent en wat moet gaan klussen.marksanne schreef:Die overbuurman is wel gek op lampen zeg... 4 aan elke zijde!
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
ja daarom denk ik erover na om neon in het moterruim te bouwen.. lekker makkelijk bij pechSisterOfMercy schreef:
Dat extra licht heb je wel nodig als je weer ergens gestrand bent en wat moet gaan klussen.
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
En dan maar hopen dat de dynamo de accu flink volgeladen heeft!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
Zow... afgelopen week ging midden op de snelweg ineens de kerstverlichting op het dashboard branden .. na je eigen eerst de kolere te zijn geschrokken, herinner je jezelf een topic waarbij de dynamo stuk was gegaan en het resultaat was.. juist .. kerstverlichting.. dus,met toch nog wel een beetje knikkende knieen richting een benzinepomp.. alles even nagelopen onder de motorkap, geen gekken dingen.. er kon een druppeltje olie bij, dus dat gedaan. en geconcludeerd dat de dynamo was overleden. omdat het nog best een pokke eind was naar huis, even bij een kennis in de straat geparkeerd. en later terug gekomen met een extra auto, sleepkabel, multimeter en een chauffeur. Gemeten.. en ja hoor er kwam totaal helemaal niets meer uit die dynamo. aan stekkers gewiebeld etc.. nee hoor.. helemaal niets meer. In een 8g rijden die gesleept wordt is gewoon echt zwaar klote.. dus spanning van de accu gemeten, geconcludeerd dat hij nog 60% over had en gegokt dat ik er mee thuis zou komen. En anders was de backup (een 6g) 20 meter achter me
En ja hoor.. helemaal voor elkaar gekomen.. volgende dag dat ding boven de put.. en binnen 10 min had ik de dynamo los.. JA EN NU. Gretver. dat ding kan dus gewoon de auto niet verlaten. Na een heel lelijk woord, bedacht ik me dat er iets in de service manual stond over het verwijderen van de luchtinlaat, maarja een SC eeen gas instalatie... Uhm nee de luchtinlaat wil ik liever laten zitten.. eens goed gekeken naar een alternatief, maar niet kunnen vinden.. (achteraf wel bedacht dat als je rechts voor geheel opkrikt je hem misschien tussen de wielophanging uit kan trekken,en verhalen gehoord over de motersteun losmaken, misschien probeer ik dat de volgende keer). nu dus de luchtinlaat los gehaald .. en de dynamo er net tussenuit gekregen
Goed.. toen was het dus tijd om die dynamo eens goed te bekijken en met veel pijn (uitgeschoten schroevendraaier) en moeite dat kolere ding uit elkaar gekregen. alles volgens de service manual nagekeken. rotor doorgemeten, spoelen nagelopen etc en het lijkt erop dat de diodebrug stuk is en dat ding zit echt klote gemonteerd, je kunt de diodes niet los van elkaar doormeten.. en het totaal geeft een waarde die kan kloppen , maar toch ook niet... GRETVER. Dit gaat telang duren.
Toen hier op het forum even rond gevraagd wie er toevallig zoon ding zou hebben en ja hoor, marksanne had er nog een.. (wat heeft die gozer niet he )
vandaag alles weer terug ingebouwd ..
net toen ik de contactjes ging schoonmaken. zie ik ineens dat ik een pin mis in de stekker aansluiting.. weer een heel lelijk woord.. heb ik dat dan niet gezien bij mark thuis? wtf, hij komt uit een werkende auto dus .. ja het kan natuurlijk zijn gebeurd bij demontage. grrr.. nou eerst maar eens opzoeken waar die pin voor is.. het is een + dinges.. en volgens het schema heeft hij ook ergens anders nog een plus.. buurmanneke opgetelefooneerd . en even overleg gehad.. schatting dat het gaat werken is 50%..
Het is wel tering veel werk om alles in te bouwen voor niets. onder het genot van een krentebolletje er nog eens diep over nagedacht.. Het gaat gewoon werken ik weet het nu zeker!!! .. dus ik inbouwen .. en met elke schroef of bout die ik aandraai begin ik toch weer grotere twijfels te krijgen.. 80%, 70% .. en eigenlijk kwam ik weer uit op 50% KLAAR.. nou .. starten die handel.. met een stotter en veel kabaal kwam het meiske tot leven . en belangrijker.. Het "accu" lampje ging weer uit
helaas moest de auto natuurlijk weer opnieuw inregelen. met alle rookwolken en Db's tot gevolgen..*evil grin* (vond de persoon van de auto naast me ,trouwens niet zo leuk)
Dus nu heeft mijn lieve 8g een dynamo uit een cold spec vr4
En ja hoor.. helemaal voor elkaar gekomen.. volgende dag dat ding boven de put.. en binnen 10 min had ik de dynamo los.. JA EN NU. Gretver. dat ding kan dus gewoon de auto niet verlaten. Na een heel lelijk woord, bedacht ik me dat er iets in de service manual stond over het verwijderen van de luchtinlaat, maarja een SC eeen gas instalatie... Uhm nee de luchtinlaat wil ik liever laten zitten.. eens goed gekeken naar een alternatief, maar niet kunnen vinden.. (achteraf wel bedacht dat als je rechts voor geheel opkrikt je hem misschien tussen de wielophanging uit kan trekken,en verhalen gehoord over de motersteun losmaken, misschien probeer ik dat de volgende keer). nu dus de luchtinlaat los gehaald .. en de dynamo er net tussenuit gekregen
Goed.. toen was het dus tijd om die dynamo eens goed te bekijken en met veel pijn (uitgeschoten schroevendraaier) en moeite dat kolere ding uit elkaar gekregen. alles volgens de service manual nagekeken. rotor doorgemeten, spoelen nagelopen etc en het lijkt erop dat de diodebrug stuk is en dat ding zit echt klote gemonteerd, je kunt de diodes niet los van elkaar doormeten.. en het totaal geeft een waarde die kan kloppen , maar toch ook niet... GRETVER. Dit gaat telang duren.
Toen hier op het forum even rond gevraagd wie er toevallig zoon ding zou hebben en ja hoor, marksanne had er nog een.. (wat heeft die gozer niet he )
vandaag alles weer terug ingebouwd ..
net toen ik de contactjes ging schoonmaken. zie ik ineens dat ik een pin mis in de stekker aansluiting.. weer een heel lelijk woord.. heb ik dat dan niet gezien bij mark thuis? wtf, hij komt uit een werkende auto dus .. ja het kan natuurlijk zijn gebeurd bij demontage. grrr.. nou eerst maar eens opzoeken waar die pin voor is.. het is een + dinges.. en volgens het schema heeft hij ook ergens anders nog een plus.. buurmanneke opgetelefooneerd . en even overleg gehad.. schatting dat het gaat werken is 50%..
Het is wel tering veel werk om alles in te bouwen voor niets. onder het genot van een krentebolletje er nog eens diep over nagedacht.. Het gaat gewoon werken ik weet het nu zeker!!! .. dus ik inbouwen .. en met elke schroef of bout die ik aandraai begin ik toch weer grotere twijfels te krijgen.. 80%, 70% .. en eigenlijk kwam ik weer uit op 50% KLAAR.. nou .. starten die handel.. met een stotter en veel kabaal kwam het meiske tot leven . en belangrijker.. Het "accu" lampje ging weer uit
helaas moest de auto natuurlijk weer opnieuw inregelen. met alle rookwolken en Db's tot gevolgen..*evil grin* (vond de persoon van de auto naast me ,trouwens niet zo leuk)
Dus nu heeft mijn lieve 8g een dynamo uit een cold spec vr4
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
Lekker verhaal Anton maar dat pinnetje... Wtf?! Ik heb m niet gezien, is me ook niet opgevallen maar ik heb er ook niet met al teveel aandacht naar gekeken! Mocht het toch een probleem geven dan krijg je een andere van me! Vooralsnog lekker dat ie weer loopt en laadt!!!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
Jij hebt ook altijd wat he :p
Gelukkig heb je het zoals altijd goed op kunnen lossen
Gelukkig heb je het zoals altijd goed op kunnen lossen
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
Agh met mijn andere 8g heb ik eigenlijk alleen maar een lekke band gehad en voor 70 euro een nieuwe kromme draag arm omdat ik gek werdt van het gekraak.. veder 27.000 km kostenloos rond getuft.martijn schreef:Jij hebt ook altijd wat he :p
Gelukkig heb je het zoals altijd goed op kunnen lossen
Deze heeft wat kleine dingentjes omdat er eigenlijk gewoon teveel aan is gesleuteld.. simpele dingen als het rubbertje in een stekker of een ringentje daar zijn kwijt geraakt en dat soort dingen leveren op termijn problemen op. (en laat dat nu net het soort storring zijn waar ik wel de kennis voor heb om uit te zoeken
en zolang het tientjes werk blijft hoor je mij niet klagen
ik heb nog wat gerammel links voor (Alweer ) en een olie lekje dus verlopig ben ik nog onder de pannen:D
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
Had ff over je reactie heen gelezen:D ik denk dat het wel ok is nu.. als ik er ooit nog in de buurt moet wezen vervang ik het stekkertje wel, ik had vandaag die put maar tot 14:00 de dynamo openmaken.. en omwisselen met de onderdelen die ik nog heb ging hem nu niet worden, en ik moet morgen met de auto weg, dus vandaar de gok. Met die dynamo is volgens mij weinig mis hoor, ben er hoe dan ook nog steeds erg blij mee dat ik hem mocht overnemen.. nam een boel onzekerheid uit de vergelijking.marksanne schreef:Lekker verhaal Anton maar dat pinnetje... Wtf?! Ik heb m niet gezien, is me ook niet opgevallen maar ik heb er ook niet met al teveel aandacht naar gekeken! Mocht het toch een probleem geven dan krijg je een andere van me! Vooralsnog lekker dat ie weer loopt en laadt!!!
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
respect man jij wordt met de dag wijzer !twain schreef:rotor doorgemeten, spoelen nagelopen etc en het lijkt erop dat de diodebrug stuk is en dat ding zit echt klote gemonteerd,
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
met een electro goeroe als buurman is het wel allemaal wat makkelijker HAHA.. en kudo's voor de service manual, staat allemaal erg goed beschreven .. op een aantal rare vertaal dingen na. is het best aardig te volgen als NOOB.foks schreef:respect man jij wordt met de dag wijzer !twain schreef:rotor doorgemeten, spoelen nagelopen etc en het lijkt erop dat de diodebrug stuk is en dat ding zit echt klote gemonteerd,
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
Aardig verhaal, maar zo te zien is het weer mooi opgelost
Altijd leuk die motorruimtes waar je niks meer met fatsoen tussenweg kan halen, maar gelukkig toch alles weer goed gekomen
Altijd leuk die motorruimtes waar je niks meer met fatsoen tussenweg kan halen, maar gelukkig toch alles weer goed gekomen
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
Nou, dan zal hij de winter wel doorkomen met die Cold spec dynamo!
- SisterOfMercy
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
- Provincie: Zuid-Holland
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
Alvast een reactie op de meest recente ontwikkeling:
Zeg nou eens eerlijk, heb je die auto van een clown gekocht?!
Zeg nou eens eerlijk, heb je die auto van een clown gekocht?!
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
- Echo Whiskey
- Berichten: 497
- Lid geworden op: 08 mar 2012, 22:59
- Provincie: Zuid-Holland
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
Heeft hij er een feestneus op geplakt?
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
tsja je verwacht het niet he ....SisterOfMercy schreef:Alvast een reactie op de meest recente ontwikkeling:
Zeg nou eens eerlijk, heb je die auto van een clown gekocht?!
@ Erik ben ik mee bezig ja, hier is een artist impresion
Awesomeness = Verveling x Talent
- Echo Whiskey
- Berichten: 497
- Lid geworden op: 08 mar 2012, 22:59
- Provincie: Zuid-Holland
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
De bestuurder klopt al aardig...
Je maakt het me ook wel erg makkelijk.
Je maakt het me ook wel erg makkelijk.
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
Ik moest dan ook uren stil zitten voordat hij me zo netjes kon natekenen
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
Teaser!!
1 keer raden wat ik vandaag heb gedaan
1 keer raden wat ik vandaag heb gedaan
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
dammit.. het is nu te donker voor een *jeej het is af foto*...
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
mooie ben jij.....
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
stja... ik heb nog wel 2 work in progress foto's
ik heb race gaas zo geknipt dat het in de grill valt.. op deze manier is het een orginelere look..(wel een pokkewerk om het vast te lijmen met epoxy op deze manier... de airvents heb ik ook dicht gemaakt...
ik heb race gaas zo geknipt dat het in de grill valt.. op deze manier is het een orginelere look..(wel een pokkewerk om het vast te lijmen met epoxy op deze manier... de airvents heb ik ook dicht gemaakt...
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
Ben benieuwd wat het eindresultaat is/wordt!!! Maar... waarom die air-vents dicht?! Je ziet ze normaliter niet of je moet zowat op je rug liggen en naar boven kijken in de grille En ik zou toch vermoeden dat de Mitsubishi-dudes er een idee achter gehad hebben.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
omdat ik ff gekeken had waar ze psies zitten, en ze doen erg weinig in mijn geval... en waarom toch terwijl je het niet ziet??? ik zocht een oefening om met plamuur enzo te werken... Ik weet dat vroegah mensen naar de sloop gingen om een deur met deuken te zoek... maar ik vindt dit leukerder :p..
komt zo een foto aan... brb :p
komt zo een foto aan... brb :p
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
Hmmm... netjes grilletje en wel weer 'ns wat anders met zo'n logo uit het midden... Toch zou ik 'm verplaatsen naar het midden denk.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
Het is nog niet helemaal compleet mark.. ik zoek nog een supercharger badge voor de andere kant. Maar ik weet het zelf ook nog niet. Het probleem zit hem niet in het idee maar in de ultieme symetrie die het mitsu logo is, doe het met een jaguar logo en het is echt een heel ander gezicht.. naja we zien wel.marksanne schreef:Hmmm... netjes grilletje en wel weer 'ns wat anders met zo'n logo uit het midden... Toch zou ik 'm verplaatsen naar het midden denk.
Edit: ik heb ook nog altijd de optie om zonder logo te rijden natuurlijk.. dat is ook weer een ander gezicht
Awesomeness = Verveling x Talent
- SisterOfMercy
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
- Provincie: Zuid-Holland
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
Mitsubishi heeft altijd het logo in het midden zitten. Bij een VR-4 komt er dan wel weer een badge bij. Die zijn wel aan de zijkant geplaatst, en dat ziet er wel beter uit.
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
En het logo in het midden op de motorkap?
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Re: Twains v6 "the evil twin" Mini Update
gaaf! nou nog race-strepen over je G trekken, daar gaat ie harder van
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Re: Twains v6 "the evil twin" 2 kleuren kerst groen
Zo.. de afgelopen dagen flink wat tijd gestopt in de grill 2.0 de verf bleek niet goed te hechten op de vergroomde delev van de gril, en er waren nog wat dingen waar ik niet tevreden over was..
dus flink aan het schuren,plamuren etc... na het een keer verpruts te hebben (iets te onvoorzichtig geweest met de gril toen hij nog nat was). de rest van de werkzaamheden verdeeld over meerdere dagen..
Mede door de wereld tip van martijn.. ( onze GF huis spuiter ) blijft de verf nu prima zitten.. hij vertelde dat hij in zulke situaties altijd eerst een nevel laagje met kunststof primer spoot..
het enige probleem wat ik nu nog moet takelen is de kleur echtheid LOL...
dus flink aan het schuren,plamuren etc... na het een keer verpruts te hebben (iets te onvoorzichtig geweest met de gril toen hij nog nat was). de rest van de werkzaamheden verdeeld over meerdere dagen..
Mede door de wereld tip van martijn.. ( onze GF huis spuiter ) blijft de verf nu prima zitten.. hij vertelde dat hij in zulke situaties altijd eerst een nevel laagje met kunststof primer spoot..
het enige probleem wat ik nu nog moet takelen is de kleur echtheid LOL...
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: Twains v6 "the evil twin" 2 kleuren kerst groen
Nice! Nu het mitsu logo weer terugplaatsen!! uit 't midden
Re: Re: Twains v6 "the evil twin" 2 kleuren kerst groen
Netjes zo hoor
Of gewoon je logo weglaten, logoloos is ook best strak nog
Of gewoon je logo weglaten, logoloos is ook best strak nog
Re: Twains v6 "the evil twin" 2 kleuren kerst groen
Nee, zo'n rode lichtbalk van KITT.KNOEI 8G schreef:Nice! Nu het mitsu logo weer terugplaatsen!! uit 't midden
Uit Knight Rider, wel de originele versie....
Re: Twains v6 "the evil twin" 2 kleuren kerst groen
"Michael, the original Mitsubishi logo is missing."MSapporo schreef:Nee, zo'n rode lichtbalk van KITT.
Uit Knight Rider, wel de originele versie....
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Re: Re: Twains v6 "the evil twin" 2 kleuren kerst groen
zeg... houden jullie eens op met mijn topic te vervuilen met 80's shit
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: Twains v6 "the evil twin" 2 kleuren kerst groen
Ziet er strak uit anton !!
Zoals ik je al had gezegd via de watsapp kan je een lichtere kleur creeren dmv meer afstand te nemen en hem een nevellaag te geven .
De ondergrond heeft bij deze kleur weinig tot geen invloed...
Trouwens veel beter zo zonder embleem
Zoals ik je al had gezegd via de watsapp kan je een lichtere kleur creeren dmv meer afstand te nemen en hem een nevellaag te geven .
De ondergrond heeft bij deze kleur weinig tot geen invloed...
Trouwens veel beter zo zonder embleem
Re: Re: Twains v6 de wederopstanding
Ik had het al een beetje verklapt (in hele kleine lettertjes ) op een andere plek van het forum.
afgelopen zaterdag ging ik iemand even naar het station brengen.. en toen merkte ik dat waneer ik gas gas er bar weinig gebeurde .. de moter ging wel in toeren omhoog maar de auto ging niet harder vooruit... een slippende koppeling snap ik wel... maar zo extreem?? en zo plotseling.. op 1 of andere manier zat het me niet lekker, dus voor zover dat het ging de wagen laten staan.. toen ik maandag opnieuw weg moest met de auto, had ik er veeeeeeel minder last van.. heeft het dan iets te maken met tempratuur of.. of.. ... naja beetje hardop denkende rij ik bij ons de garage in en zie ik een behoorlijke olievlek op de plek waarmijn wagen normaal staat... KUTTTTTTTTT is dan natuurlijk de eerste reactie. dat is niet weinig olie voor een paar dagen maximaal...
dus vandaag ontvetter gehaald om de lek te kunnen vinden.. Nou die ontvetter was niet echt nodig.. zelfs metde halve wagen gecoat in een laag olie zag je duidelijk druppels vormen op de naad tussen motor en versnellingsbak.. een geluk bij een ongeluk dat ik die toch al moet vervangen. ik verdenk dus nu de keerring die in het blok zit waar de versnellings bak op aansluit..
Omdat dit allemaal behoorlijk veel werk is voor mij (ik ben nietzo vlug ) komt mijn andere schatje even terug van haar wel verdiende pensioen.
dus voor nu... De koning is dood, LEVEN de Koningin.
afgelopen zaterdag ging ik iemand even naar het station brengen.. en toen merkte ik dat waneer ik gas gas er bar weinig gebeurde .. de moter ging wel in toeren omhoog maar de auto ging niet harder vooruit... een slippende koppeling snap ik wel... maar zo extreem?? en zo plotseling.. op 1 of andere manier zat het me niet lekker, dus voor zover dat het ging de wagen laten staan.. toen ik maandag opnieuw weg moest met de auto, had ik er veeeeeeel minder last van.. heeft het dan iets te maken met tempratuur of.. of.. ... naja beetje hardop denkende rij ik bij ons de garage in en zie ik een behoorlijke olievlek op de plek waarmijn wagen normaal staat... KUTTTTTTTTT is dan natuurlijk de eerste reactie. dat is niet weinig olie voor een paar dagen maximaal...
dus vandaag ontvetter gehaald om de lek te kunnen vinden.. Nou die ontvetter was niet echt nodig.. zelfs metde halve wagen gecoat in een laag olie zag je duidelijk druppels vormen op de naad tussen motor en versnellingsbak.. een geluk bij een ongeluk dat ik die toch al moet vervangen. ik verdenk dus nu de keerring die in het blok zit waar de versnellings bak op aansluit..
Omdat dit allemaal behoorlijk veel werk is voor mij (ik ben nietzo vlug ) komt mijn andere schatje even terug van haar wel verdiende pensioen.
dus voor nu... De koning is dood, LEVEN de Koningin.
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: Re: Twains v6 de wederopstanding
Dan is het zeker fijn om nog zo'n waggie achter de hand te hebben!