Mijn galant 8G.
Re: Mijn galant 8G.
Laatst nog een leuke kilometerstand bereikt:
Op een of andere manier is dit toch vreemd genoeg bevredigend :p.
Op een of andere manier is dit toch vreemd genoeg bevredigend :p.
Re: Mijn galant 8G.
Dat is altijd leuk zo'n stand. De 151515 zal dit blokkie niet meer halen hé!
Re: Mijn galant 8G.
Die kans is heeeel klein ja
Re: Mijn galant 8G.
Ik zit te wachten tot dat ik 266666 krijg...
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Re: Mijn galant 8G.
Kan je lang wachten ...Lowlands schreef:Ik zit te wachten tot dat ik 266666 krijg...
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Re: Mijn galant 8G.
Ja,dat begrijp ik..
Maar ik bedoel dus kilometers...
Maar ik bedoel dus kilometers...
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Re: Mijn galant 8G.
Zo, even het stof van dit topic blazen.
Er zat al niet veel vaart in het ombouw project en eerlijk gezegt heb ik er ook niet veel haast mee. Ik heb het liever goed dan snel.
De motor van de vr4 is er zo goed als uit.
Maar voorlopig zal er weinig gaan gebeuren met de galant en wel om de volgende reden:
Ik heb 2 prachtige bengaalse katten gekocht en die waren aardig aan de prijzige kant, en buiten mijn werk om gaat daar voorlopig toch het meeste van mijn tijd in zitten
De ombouw gaat nog steeds gewoon door, maar ik denk niet dat het deze zomer nog klaar zal zijn
Er zat al niet veel vaart in het ombouw project en eerlijk gezegt heb ik er ook niet veel haast mee. Ik heb het liever goed dan snel.
De motor van de vr4 is er zo goed als uit.
Maar voorlopig zal er weinig gaan gebeuren met de galant en wel om de volgende reden:
Ik heb 2 prachtige bengaalse katten gekocht en die waren aardig aan de prijzige kant, en buiten mijn werk om gaat daar voorlopig toch het meeste van mijn tijd in zitten
De ombouw gaat nog steeds gewoon door, maar ik denk niet dat het deze zomer nog klaar zal zijn
Re: Mijn galant 8G.
Super mooie en leuke katten zijn dat. Een tante van me heeft er ook een.
Zolang het goed gebeurt maakt de snelheid niet zo uit.
Zolang het goed gebeurt maakt de snelheid niet zo uit.
BMW e46 328
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mijn galant 8G.
Yes, very kjoet
En ik vind de snelheid ook niet meer zo belangrijk, zo lang het goed gebeurt is het al lang goed!
En ik vind de snelheid ook niet meer zo belangrijk, zo lang het goed gebeurt is het al lang goed!
Re: Mijn galant 8G.
Wow, dat zijn 2 mooie exemplare, prafhtige tekeningen ook!
Re: Mijn galant 8G.
Ja he
Ze zijn ook super actief, prachtig om te zien!
Ze zijn ook super actief, prachtig om te zien!
- mitsu-galant
- Berichten: 1000
- Lid geworden op: 09 jul 2012, 13:12
- Provincie: Zuid-Holland
- Contacteer:
Re: Mijn galant 8G.
Supergaaf! zou er later ook
wel 1 willen alleen ben er allergisch voor
wel 1 willen alleen ben er allergisch voor
Huidige Galantpark
Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Re: Mijn galant 8G.
Dan is het lastig, maar het zou wel kunnen.
Een collega van me is allergisch voor honden maar wilde er zo graag een dat ze er iedere dag medicijnen voor slikt
Een collega van me is allergisch voor honden maar wilde er zo graag een dat ze er iedere dag medicijnen voor slikt
Re: Mijn galant 8G.
Er zijn ook anti-kattenallergie medicijnen
BMW e46 328
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mijn galant 8G.
Weet iemand hoeveel het ongeveer kost om 2 stoelen in leer te laten bekleden?
Re: Mijn galant 8G.
Los laten bekleden kost meer dan het complete zwart leren interieur dat ik te koop heb vrees ik. Zie: http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... =47&t=2248" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kunt een prijsopgave doen bij Ceriel (usernaam Metaripley), die heeft een bedrijf dat doet dit soort dingen voor auto's!
Je kunt een prijsopgave doen bij Ceriel (usernaam Metaripley), die heeft een bedrijf dat doet dit soort dingen voor auto's!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: Mijn galant 8G.
Oei serieus ja? Mijn interieur is dus al ooit custom gemaakt. Alleen heb ik geen electrisch verstelbaar en verwarmde stoelen wat ik wel heel graag zou willen. Maar als dat zo duur word zal ik toch een andere oplossing moeten zoeken denk ik.. Thanks voor de info!
Re: Mijn galant 8G.
Is dat lederen interieurtje van mij dan niet de ideale oplossing? Dan heb je alles wat je zoekt. Een goed bod en het is een deal
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: Mijn galant 8G.
Dat zou idd een goeie oplossing zijn op een paar dingen na.
Ik ben nooit zo'n fan geweest van die plooien in de deur.
Het is nog steeds best prijzig .
Ik heb alleen voor electrische ramen.
En ik heb geen climate control maar van die draaiknoppen (al is dat maar een klein probleem).
Is het wel voor de sedan of niet?
Ik ga er nog over nadenken..
Ik ben nooit zo'n fan geweest van die plooien in de deur.
Het is nog steeds best prijzig .
Ik heb alleen voor electrische ramen.
En ik heb geen climate control maar van die draaiknoppen (al is dat maar een klein probleem).
Is het wel voor de sedan of niet?
Ik ga er nog over nadenken..
Re: Mijn galant 8G.
Het is inderdaad voor een sedan ja. En het middenconsole zit er niet bij trouwens, scheelt weer
Je kunt het bovenste deel van de deurpanelen met leer redelijk eenvoudig overzetten naar het onderste deel van jouw handmatig bediende ramen. Dan maak je van 2 weer 1. Ik kan het ook voor je doen, half uurtje en het is gepiept. En zoals ik zei, prijs zit nog wel wat ruimte in.
Je kunt het bovenste deel van de deurpanelen met leer redelijk eenvoudig overzetten naar het onderste deel van jouw handmatig bediende ramen. Dan maak je van 2 weer 1. Ik kan het ook voor je doen, half uurtje en het is gepiept. En zoals ik zei, prijs zit nog wel wat ruimte in.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: Mijn galant 8G.
Dat kan wel idd, heb ik zelf ook al eens gedaan. maar dan heb ik in de deur ander leer dan de stoelen.
heb in de deuren achter ook boxjes zitten dus moet daar sowieso nog roostertjes voor de boxjes hebben..
heb je de zwarte vloerbekleding ook nog? Bij mij zit er nu grijs in maar zwart is wel wat netter.
heb in de deuren achter ook boxjes zitten dus moet daar sowieso nog roostertjes voor de boxjes hebben..
heb je de zwarte vloerbekleding ook nog? Bij mij zit er nu grijs in maar zwart is wel wat netter.
Re: Mijn galant 8G.
Heb ik ook nog ja. En dat tapijt is helemaal fris en strak. Als je het interieurtje overneemt krijg je dat tapijt erbij.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: Mijn galant 8G.
Oke nice!
Ik ga er ff over denken, moet ook een beetje met het financiele plaatje rekening houden .
Ik ga er ff over denken, moet ook een beetje met het financiele plaatje rekening houden .
Re: Mijn galant 8G.
Waarom handmatige ramen houden?
Ik had ook slingers vanachter, en nu heb ik ook electrische raampjes
Raammechanismen, de kabelboompjes in de deur, en (t lastigste werk) de kabelbomen links en rechts van voor onder dashboard tot vanachter verwisselen en je hebt electrische ramen
Climate control is ook vast over te zetten, zelf al es aan zitten denken maar helaas kwam het er niet van om te doen
Ik had ook slingers vanachter, en nu heb ik ook electrische raampjes
Raammechanismen, de kabelboompjes in de deur, en (t lastigste werk) de kabelbomen links en rechts van voor onder dashboard tot vanachter verwisselen en je hebt electrische ramen
Climate control is ook vast over te zetten, zelf al es aan zitten denken maar helaas kwam het er niet van om te doen
Re: Mijn galant 8G.
Ja ik heb er idd wel eens aan zitten denken maar dat is allemaal zo veel gekloot he . (En dat van iemand die een motorswap wil doen, lekker krom ja :p)
Climate control overzetten is volgens mij nog niet zo makkelijk maar dat hoef ik ook niet persee..
Climate control overzetten is volgens mij nog niet zo makkelijk maar dat hoef ik ook niet persee..
Re: Mijn galant 8G.
Climate zal idd veel werk zijn
Ramen doe je op 2/3 uurtjes, incl de kabelbomen
Als je het tapijt TOCH wilt wisselen, kan je bij de kabelbomen ook, ik zou t gewoon doen... (moet niet boren of aanpassen, gewoon alles 1 op 1 overzetten en schroeven en klikken)
Voordeel bij je nieuwe kabelbomen dat er dan ook stekker aanzit voor je electrische verstelling van je leren stoelen, die heb je ook nodig
Ik wou die stekkers hebben, en wilde men panelen niet verkloten om van die stomme slingers terug te hebben, dusja wat doe je dan, gewoon overzetten en je auto luxer maken
Ramen doe je op 2/3 uurtjes, incl de kabelbomen
Als je het tapijt TOCH wilt wisselen, kan je bij de kabelbomen ook, ik zou t gewoon doen... (moet niet boren of aanpassen, gewoon alles 1 op 1 overzetten en schroeven en klikken)
Voordeel bij je nieuwe kabelbomen dat er dan ook stekker aanzit voor je electrische verstelling van je leren stoelen, die heb je ook nodig
Ik wou die stekkers hebben, en wilde men panelen niet verkloten om van die stomme slingers terug te hebben, dusja wat doe je dan, gewoon overzetten en je auto luxer maken
Re: Mijn galant 8G.
Ja hetgeen waar ik dus het meest tegenop zie is die kabels trekken en dan vooral de deur in krijgen. Dat is altijd zo'n ongelofelijk kutwerk!
Zit de stekker voor de electrische verstelling er niet al standaard in dan?
Zit de stekker voor de electrische verstelling er niet al standaard in dan?
Re: Mijn galant 8G.
Bij mij zat die er niet in standaard, dus moest draadjes leggen naar constante stroom met zekering, is ook niet precies handig
Bij sommige modellen zit t wel, maar niet altijd helaas
En kabels de deur inkrijgen, is piece of cake vond ik met de galant
Voordeur moet je dan overigens meepakken, gezien je dan 4 schakelaars hebt ivm bediening achter (en aansluiting voor tweeters bij je spiegelkapjes, als je die nog niet had)
Bij sommige modellen zit t wel, maar niet altijd helaas
En kabels de deur inkrijgen, is piece of cake vond ik met de galant
Voordeur moet je dan overigens meepakken, gezien je dan 4 schakelaars hebt ivm bediening achter (en aansluiting voor tweeters bij je spiegelkapjes, als je die nog niet had)
Re: Mijn galant 8G.
Oh verrek, had nog niet eens aan de voordeur gedacht. Ik heb er alsmaar minder zin in
Re: Mijn galant 8G.
Ik heb vandaag weer een lekker dagje achter de rug! Niet dus..
Nou, vanacht begon al lekker. Ik kon voor geen meter slapen en vanochtend ben ik dus door de wekker heen geslapen, maar als ik me flink zou haasten kon ik nog optijd op mijn werk zijn. Ik probeer in mijn auto te stappen, alle 4 de portieren vast gevroren.. fijn! Na 5 minuten voorzichtig aan alle portieren te hebben getrokken in de hoop dat ik de klink niet afbreek gaat eindelijk een van de achterdeuren open. Ik klim naar voren en start de auto. Op dit moment ga ik het al niet meer halen om optijd op het werk te komen dus de stress begint al aardig hoog te worden. Ik probeer uit te stappen om het ijs van de ruiten te krabben maar de deur gaat niet open. Ik probeer het knopje van het slot om te zetten maar dat gaat redelijk stroef maar na een beetje door duwen lukt het toch. Ik stap uit en begin te krabben maar vrij snel hoor ik een klik geluid uit de deur komen. Meteen denk ik dat klinkt wel heel erg als de deur die op slot gaat, het zal toch niet waar zijn? Ik probeer de deur open te maken en ja hoor, op slot.. Alle deuren gecheckt of ze echt dicht zitten maar er gaat er geen een open. Fuck, wat nu? Ik ben geen lid van de ANWB dus dat was geen optie. Meteen Jaap, een maat van me die auto monteur is, gebelt (om 7 uur 's ochtends) en uitgelegd wat er aan de hand is. Zijn baas vond het goed dat ie wat later op zijn werk zou komen dus hij kon wel ff komen helpen maar hij was nog thuis in Tilburg. Dat betekent dus dat ik dik een half uur buiten in de kou op hem moest wachten (mijn huissleutels hangen aan dezelfde sleutelbos als de autosleutel dus ik kon mijn huis ook niet meer in). Daarna meteen mijn baas uit bed gebeld dat ik mijn rit niet ga halen en dat er maar iemand anders heen moest. En nu maar wachten. Doodleuk komt er nog iemand langs lopen met de opmerking: Ja, we moeten flink krabben vanochtend he! Ja was dat het probleem maar.. Toen Jaap er was hebben we gekeken of we de auto open konden krijgen maar zonder succes, maar de auto liep nog steeds (intussen was het daar binnen wss al heerlijk warm terwijl mijn tenen gevoelloos begonnen te worden). Dan maar proberen de auto uit te zetten zodat ik iig naar mijn werk kan en dan kijken we vanavond wel of we hem nog open kunnen krijgen. Volgens jaap valt de auto uit als je een of andere sensor los trekt dus daar gingen we naar opzoek. Auto omhoog gekrikt en zoeken maar, weer zonder resultaat (even dachten we dat we hem gevonden hadden maar dat was een oliesensor). Ik hou van die auto maar ik heb haar ondertussen al heel de huid, of lak, vol gescholden.. Onder de auto konden we niks beginnen dus we moesten de motorkap open zien te krijgen. Na een beetje gezocht te hebben zat er maar 1 ding op: het gaas van de grill kapot slaan :'(.. Ik heb op het moment zelf even weg moeten kijken en daarna ook wat traantjes weg moeten pinken maargoed, het kon helaas niet anders. Na een hoop gescheld en gekloot hebben we eindelijk de motorkap open gekregen en al vrij snel ook de sensor gevonden. De sensor los getrokken en de motor sloeg na meer dan een uur gedraaid te hebben eindelijk weer af. Nog ff de accu los gemaakt zodat de muziek in de auto niet heel de accu leeg trekt en snel naar mijn werk (flink balend, verkleumd en 1.5 uur te laat). De helft van het probleem was nu opgelost maar de sleutels zitten nu nog steeds in de auto opgesloten. Jaap zou na het werk weer helpen om die er uit te krijgen, maar hij moest wel tot 8 uur werken. Na het werk dus bij ons Renske (mijn zus) mee gegeten en gewacht tot Jaap klaar was. Ik denk dat de katten zo langzaam maar zeker ook wel honger beginnen te krijgen.. Toen Jaap klaar was met werken meteen aan de slag gegaan. Een soort luchtkussentje tussen de deur gepropt en opgeblazen zodat er een kiertje vrij kan waar we een ijzeren draad door konden steken. Nu naar vissen en proberen het slot open te krijgen. Gelukkig was het slot mechanisme ontdooit en kregen we hem in iets meer dan 5 minuten open. Wel een paar kleine krasjes door de ijzeren draad maar hopelijk is dat nog weg te poetsen of anders weg te werken met een lakstift ofzo. Al met al niet echt een fijne dag al zeg ik het zelf..
En nu tijd voor een pilsje
Nou, vanacht begon al lekker. Ik kon voor geen meter slapen en vanochtend ben ik dus door de wekker heen geslapen, maar als ik me flink zou haasten kon ik nog optijd op mijn werk zijn. Ik probeer in mijn auto te stappen, alle 4 de portieren vast gevroren.. fijn! Na 5 minuten voorzichtig aan alle portieren te hebben getrokken in de hoop dat ik de klink niet afbreek gaat eindelijk een van de achterdeuren open. Ik klim naar voren en start de auto. Op dit moment ga ik het al niet meer halen om optijd op het werk te komen dus de stress begint al aardig hoog te worden. Ik probeer uit te stappen om het ijs van de ruiten te krabben maar de deur gaat niet open. Ik probeer het knopje van het slot om te zetten maar dat gaat redelijk stroef maar na een beetje door duwen lukt het toch. Ik stap uit en begin te krabben maar vrij snel hoor ik een klik geluid uit de deur komen. Meteen denk ik dat klinkt wel heel erg als de deur die op slot gaat, het zal toch niet waar zijn? Ik probeer de deur open te maken en ja hoor, op slot.. Alle deuren gecheckt of ze echt dicht zitten maar er gaat er geen een open. Fuck, wat nu? Ik ben geen lid van de ANWB dus dat was geen optie. Meteen Jaap, een maat van me die auto monteur is, gebelt (om 7 uur 's ochtends) en uitgelegd wat er aan de hand is. Zijn baas vond het goed dat ie wat later op zijn werk zou komen dus hij kon wel ff komen helpen maar hij was nog thuis in Tilburg. Dat betekent dus dat ik dik een half uur buiten in de kou op hem moest wachten (mijn huissleutels hangen aan dezelfde sleutelbos als de autosleutel dus ik kon mijn huis ook niet meer in). Daarna meteen mijn baas uit bed gebeld dat ik mijn rit niet ga halen en dat er maar iemand anders heen moest. En nu maar wachten. Doodleuk komt er nog iemand langs lopen met de opmerking: Ja, we moeten flink krabben vanochtend he! Ja was dat het probleem maar.. Toen Jaap er was hebben we gekeken of we de auto open konden krijgen maar zonder succes, maar de auto liep nog steeds (intussen was het daar binnen wss al heerlijk warm terwijl mijn tenen gevoelloos begonnen te worden). Dan maar proberen de auto uit te zetten zodat ik iig naar mijn werk kan en dan kijken we vanavond wel of we hem nog open kunnen krijgen. Volgens jaap valt de auto uit als je een of andere sensor los trekt dus daar gingen we naar opzoek. Auto omhoog gekrikt en zoeken maar, weer zonder resultaat (even dachten we dat we hem gevonden hadden maar dat was een oliesensor). Ik hou van die auto maar ik heb haar ondertussen al heel de huid, of lak, vol gescholden.. Onder de auto konden we niks beginnen dus we moesten de motorkap open zien te krijgen. Na een beetje gezocht te hebben zat er maar 1 ding op: het gaas van de grill kapot slaan :'(.. Ik heb op het moment zelf even weg moeten kijken en daarna ook wat traantjes weg moeten pinken maargoed, het kon helaas niet anders. Na een hoop gescheld en gekloot hebben we eindelijk de motorkap open gekregen en al vrij snel ook de sensor gevonden. De sensor los getrokken en de motor sloeg na meer dan een uur gedraaid te hebben eindelijk weer af. Nog ff de accu los gemaakt zodat de muziek in de auto niet heel de accu leeg trekt en snel naar mijn werk (flink balend, verkleumd en 1.5 uur te laat). De helft van het probleem was nu opgelost maar de sleutels zitten nu nog steeds in de auto opgesloten. Jaap zou na het werk weer helpen om die er uit te krijgen, maar hij moest wel tot 8 uur werken. Na het werk dus bij ons Renske (mijn zus) mee gegeten en gewacht tot Jaap klaar was. Ik denk dat de katten zo langzaam maar zeker ook wel honger beginnen te krijgen.. Toen Jaap klaar was met werken meteen aan de slag gegaan. Een soort luchtkussentje tussen de deur gepropt en opgeblazen zodat er een kiertje vrij kan waar we een ijzeren draad door konden steken. Nu naar vissen en proberen het slot open te krijgen. Gelukkig was het slot mechanisme ontdooit en kregen we hem in iets meer dan 5 minuten open. Wel een paar kleine krasjes door de ijzeren draad maar hopelijk is dat nog weg te poetsen of anders weg te werken met een lakstift ofzo. Al met al niet echt een fijne dag al zeg ik het zelf..
En nu tijd voor een pilsje
Laatst gewijzigd door Fluff op 04 feb 2015, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Mijn galant 8G.
De schade voor zo ver het te zien is, morgen ff een betere foto maken.
Re: Mijn galant 8G.
Ik denk dat ik een van de achterste kleine ruitjes had ingeslagen. Dan kom je overal bij en zo'n ruitje kost 3x niks. Okee.. en ik heb er een stel reserve liggen. Grilletjes ook trouwens, maar toch. Een klein ruitje is sneller en dan ben je ook echt klaar Misschien toch een reservesleutel van je huis bij de buren of een maatje? En een reservesleutel van je auto in je huis?
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: Mijn galant 8G.
Aan een ruitje intikken hebben we ook gedacht maar ddat zagen we niet zo zitten. En we dachten dat wat gaas voor in de grill toch iets goedkoper zou zijn.
De reserve sleutel van de galant ligt nog bij mijn ouders die op vakantie zijn. Lekker toevallig..
Ik had een reserve sleutel bij een maat liggen maar die hebben we een tijdje terug moeten gebruiken en aangezien hij 25 kilometer verderop ging wonen wildeik de sleutel ergens anders neer leggen. Dat ben ik uiteindelijk helemaal vergeten >_<
De reserve sleutel van de galant ligt nog bij mijn ouders die op vakantie zijn. Lekker toevallig..
Ik had een reserve sleutel bij een maat liggen maar die hebben we een tijdje terug moeten gebruiken en aangezien hij 25 kilometer verderop ging wonen wildeik de sleutel ergens anders neer leggen. Dat ben ik uiteindelijk helemaal vergeten >_<
Re: Mijn galant 8G.
Sorry maar ik moet bekennen dat ik dit toch met een kleine glimach op mn gezicht lees . Wat een mooie klote samenloop van omstandigheden.......!
Re: Mijn galant 8G.
Sinds ik ook zo iets gehad heb,ga ik toch echt niet meer zonder reservesleutel uit huis en de huissleutels niet aan de autosleutels.En zelfs dan nog heb ik een keer gehad dat ik de sleutel aan de binnenkant van de huisdeur er in had laten zitten en dus niet de sleutel aan de buitenkant er in kon doen.Merkte ik al meteen omdat ik de huisdeur niet op slot kon doen.Met een stuk ijzerdraad gelukt om de klink naar beneden te krijgen van binnen via de brievenbusklep.
Maar ik had inderdaad ook gewoon de achterste ruit in geslagen,kom je er in en kan je toch met niet al te veel kou naar je werk rijden.En natuurlijk het anti-ijs bij je hebben en ook de sloten voorzien van genoeg vet of olie.Dat helpt ook een hele hoop.
Maar ik had inderdaad ook gewoon de achterste ruit in geslagen,kom je er in en kan je toch met niet al te veel kou naar je werk rijden.En natuurlijk het anti-ijs bij je hebben en ook de sloten voorzien van genoeg vet of olie.Dat helpt ook een hele hoop.
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Re: Mijn galant 8G.
Ook ik herken dit verhaal, dat is de reden om bij 1 van onze Galanten de AB maar helemaal uit te zetten. De methode die Jaap toepaste om binnen te komen hebben wij toen ook toegepast, maar dan met een grote schroevendraaier ipv luchtkussen. Gelukkig valt de schade aan je grill mee, als je het 'gaas' uitzaagt valt het niet eens op dat er wat is geweest (wat je niet ziet mis je namelijk niet ). Hoop dat je vandaag weer een beetje normale routine hebt.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Re: Mijn galant 8G.
Haha lachen mag ook wel, op het moment zelf kon ik er niet zo om lachen maar nu ik er zo op terug kijk is het idd wel grappig ja .
Ik ga nu toch ook wat reserver sleutels bij bekende neer leggen om herhaling te voorkomen!
Ik ga nu toch ook wat reserver sleutels bij bekende neer leggen om herhaling te voorkomen!
Re: Mijn galant 8G.
Vandaag zat er gelukkig niks vast gevroren en bij het krabben van de ruiten heb ik de deur van de galant mooi open laten staan.
Re: Mijn galant 8G.
s Kijken of je dat volgend jaar nog zo doet ...Fluff schreef:Vandaag zat er gelukkig niks vast gevroren en bij het krabben van de ruiten heb ik de deur van de galant mooi open laten staan.
Mocht je gaan zagen in de grill: zorg voor warme omgeving, anders heb je kans dat het plastic op de verkeerde plaatsen breekt.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`