maar ik had echt wat meer ruimte nodig dus heb ik deze zeer mooie galant van zorro gekocht (tijdje terug)
http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... =17&t=1655" onclick="window.open(this.href);return false;
inmiddels is er heeeeeeeeeeeeeeeeel veel gebeurd en ik had heeeeeeeeeeeeeeeeel weinig tijd , dus een soort van updat topic is eigenlijk wel nodig (zeker na vandaag)
want jaja het heeft wat moeite gekost maar ze heeft weer een kersverse apk
ik was vergeten dat de APK zou verlopen en daarna moest ik dus nog onderdelen kopen ivm lekke uitlaat
overal even flink vaart achter gezet betaling met spoed overgemakt richting duitsland.. en al heel vlot stroomde de pakketjes met spullen binnen behalve die kolere uitlaat.
natuurlijk een update gevraagd via de mail, hebben ze mijn geld niet mogen ontvangen ... oplichters zijn het niet, ik heb er al eerder spullen gekocht ze hebben dus of echt het geld niet gekregen of ze kijken scheel.
de Rabobank maar eens gebeld , hun een onderzoek je gedaan , nou het geld moet zijn aangekomen.. bedrijf zegt nog steeds van niet... bank zegt nog steeds van wel en ik kan ondertussen fluiten naar mijn geld.
na een maand geweigerd te hebben om toe te geven dan toch maar opnieuw besteld en dit keer betaald met PAYPAL (jakkiebah) de onderdelen kwamen zeer snel aan en voor aftermarkte rotzooi zag het er niet eens heel erg verkeerd uit.
snul de auto op de put en aan het werk dan maar
de todo list betond uit de volgende onderdelen
wiellager achter links
wiellager achter rechts
stuur kogel rechts
kromme draagarm rechtsvoor
middenpijp uitlaat
einddemper
gordel bestuurderskant
lpg afdekkapje
omdat ik niet heel erg veel tijd had de afgelopen weken heb ik even een offerte laten maken bij een garage bedrijf hier, na de prijs te hebben gehoord snel de auto weer weg gehaald daar:)
en ik kan melden dat ik incl dubbel te hebben betaald voor mijn uitlaat ik 850 euro goedkoper uit ben
vandaag was het dan zo ver het meisje mocht naar de apk. als eerste natuurlijk de verbaasde blik als de kmstand (311120) zichtbaar wordt.
Daarna de verbaasde blik onder de auto als een hele berg mooie nieuwe schroefjes en onderdelen hem toelachen
alles was helemaal perfect in orde op 1 heeeeeeeeeel klein puntje na.... ooit riep ik hier op het forum dat het maar heel zelde voorkomt dat de bovenste draagarm fusee teveel speling heeft... nou ik had dus vandaag de aller aller aller eerste.. ik had er helemaal overheen gekeken het garagebedrijf dat de voorkeuring had gedaan heeft er helaas ook overheen gekeken dus..... ik GVD en NU?
KEURmeester.. nou ik kan je vertellen er zit speling op maar nog net te weinig om hem op af te keuren... dus ik heb nu een aandachtspunt op het rapport staan speling maar minder dan 1 mm
Ik heb het onderdeel nog liggen en binnenkort mag die er dus ook op