Legnum te koop zetten.

Algemene 8G gerelateerde topics die echt nergens anders tussen passen.
Plaats reactie
Fabian1981
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 mar 2012, 10:52
Provincie: Utrecht

Legnum te koop zetten.

Bericht door Fabian1981 »

Ik zit er over na te denken om mijn legnum te koop te gaan zetten ik vind het alleen ontzettend lastig om hier een prijskaartje aan te gaan hangen.
Het is een pfl met 126K op de teller. Voor de apk zijn er wat kleine dingen die moeten gebeuren maar als ie eenmaal gekeurd is wat zou dan een mooie prijs zijn? Ik heb iemand die hem heel graag over wil nemen alleen is het probleem dat we er met de prijs niet uit komen. De prijzen die er in duinslang gevraagd worden vind ik absoluut geen reëele prijzen vandaar dat ik de vraag hier maar stel.

Ik mijn project topic staan wat fotos heb er de afgelopen jaren genoeg aan verspijkerd en weet ook dat dat geld gewoon verdampt is en nooit meer terug komt. maar zou graag jullie visie willen hebben.
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Legnum te koop zetten.

Bericht door menno3x8g »

Mijn mening: die prijs kan liggen tussen 200 (voor slooponderdelen) en 8.000 (bijna perfect geïmporteerd exemplaar). De meesten zie ik van hand wisselen voor 1500-2500 (Forum CVR4): standaard uitvoering, conditie conform leeftijd (hier en daar wat roest, deukje, krasje, banden gaan nog een jaartje mee, nog een beetje APK), alles werkt nog maar je weet niet voor hoe lang vanwege de leeftijd, geen dure reparaties die op stapel staan (denk aan distributie, turbo’s, laswerk), onderhouden door liefhebber (hangt ervan af wie dat is). Lastig idd.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Legnum te koop zetten.

Bericht door Twain »

Het eerste reele bod is vaak het beste. langer te koop staan is bijna altijd slecht voor je onderhandelingspositie.
zit zijn bod boven de 2000 zou ik het zeker overwegen.
Wat is er mis met de prijzen in duitsland? (duinslang) duitsland is heel erg dichtbij en het kost geen fluit om die auto hier te krijgen. De prijzen in duitsland hebben zowel positief als negatief dus altijd invloed op de prijs hier. De grootste markt bepaald de prijs en dat is in ons geval dus duitsland.
Awesomeness = Verveling x Talent
Fabian1981
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 mar 2012, 10:52
Provincie: Utrecht

Re: Legnum te koop zetten.

Bericht door Fabian1981 »

De prijzen in Duitsland zijn der mate hoog heb echt het idee dat ze er daar 1 uit Engeland halen opknappen en 4 keer over de kop laten gaan . Kijk voor de grap is op AutoScout24.de staan ze vanaf 9300 tot 13 duizend geloof ik. Het importeren uit Engeland kost op zich ook niet zo ontzettend veel . Ik hebniedergeval een beetje een idee waar ik op uit kan komen nu. Heb de laatste jaren de dingen die vaak kapot gaan bij de legnum vervangen voor nieuw dus die kosten zitten er iedergeval niet aan .
Plaats reactie

Terug naar “(8G) Algemeen”