Ran-DiZzle's Groene V6
- Ran-DiZzle
- Berichten: 789
- Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:54
- Provincie: Flevoland
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
whahahahahaahahajahaja stop trashing my project page! hahahahahahahaha
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
- mitsu-galant
- Berichten: 1000
- Lid geworden op: 09 jul 2012, 13:12
- Provincie: Zuid-Holland
- Contacteer:
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
hahahaha stelletje smeerkezen, dat soort dingen
doe ik niet aan hoor
doe ik niet aan hoor
Huidige Galantpark
Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
- Ran-DiZzle
- Berichten: 789
- Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:54
- Provincie: Flevoland
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Gele mistlampen!
mijn lichtverdeling als alles aan staat:
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
- Echo Whiskey
- Berichten: 497
- Lid geworden op: 08 mar 2012, 22:59
- Provincie: Zuid-Holland
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Geinig Ran, leuk om te zien hoe je je auto helemaal weet te personificeren.
- Ran-DiZzle
- Berichten: 789
- Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:54
- Provincie: Flevoland
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
danku danku, eind van de maand de wielen er onder en dan opzoek naar n verlagingsset/schroefset en nog wat ander exterieurspul. en dan komt t in de buurt van wat ik wil
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
nice, je pakt het weer goed op
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Ziet er goed uit gozer !
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Inderdaad, weer een one-of-a-kind G erbij!!MarkDuffy schreef:nice, je pakt het weer goed op
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Heel apart die mistlampen zo, ziet er wel erg strak uit!
- Ran-DiZzle
- Berichten: 789
- Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:54
- Provincie: Flevoland
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
hoppa... zijwindschermen besteld via n shop uit alphen a d rijn. voor 37,- alle 4 de deuren... over anderhalve week gaan we zien hoe t qua kwaliteit is..
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Nice, die heb ik ook (zoals je kunt zien op de site ) ik heb zelf alleen al 2 keer een klein hoekje afgebroken bij het installeren bij de voorste ruiten. En leg ze met deze temperaturen binnen voor de verwarming voordat je ze monteerd. Zo zijn ze iets flexibeler dan als ze 0 graden zijn.
- Ran-DiZzle
- Berichten: 789
- Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:54
- Provincie: Flevoland
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
ja ik xag idd je auto! haha. thnx voor de tip!
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Hoe heet die site ook alweer? Iets met snow erin toch?!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
[External Link Removed for Guests]
- Ran-DiZzle
- Berichten: 789
- Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:54
- Provincie: Flevoland
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Inderdaad! hehe
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
- Ran-DiZzle
- Berichten: 789
- Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:54
- Provincie: Flevoland
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
bought meself some fresh headlights!
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
- Ran-DiZzle
- Berichten: 789
- Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:54
- Provincie: Flevoland
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
UPDATEEEEE!!
vandaag bezig geweest aan de koplamswap en.........
de wielen!
vandaag bezig geweest aan de koplamswap en.........
de wielen!
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
De kleur combinatie is niet helemaal mijn smaak maar het ziet er toch netjes uit! zijn ze 18 of 19 inch?
- Ran-DiZzle
- Berichten: 789
- Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:54
- Provincie: Flevoland
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
17".... hehe ...en kleurencombos.... daar sta ik n beetje om bekend denk ik... hehe
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Lache !!!!
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Ik vind dit wel tof, zeker met die gele lampen.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
17" Ziet er echt een stuk groter uit!
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Stelletje beesten, maar het blijft wel LEKKER!!!
Ik hoop niet dat die foto's van je binnenspiegel uitlekken naar het RDW!!!!
Rijden we straks allemaal met zo'n luxaflex achter onze voorruit!!!!!!
Ik hoop niet dat die foto's van je binnenspiegel uitlekken naar het RDW!!!!
Rijden we straks allemaal met zo'n luxaflex achter onze voorruit!!!!!!
- Ran-DiZzle
- Berichten: 789
- Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:54
- Provincie: Flevoland
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
owja, ook hebbik n flush gedaan en de olie ververst voor 5w40 volsyntheet... nu tikt mn motor nog harder... help....
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Haha sorry randyRan-DiZzle schreef:owja, ook hebbik n flush gedaan en de olie ververst voor 5w40 volsyntheet... nu tikt mn motor nog harder... help....
Ff zonder gein
Dan was je motor goed vervuilt.
Dat is door de flush los geweekt en met de nieuwe olie lekker los gekomen.
Dat is meteen blijven hangen in en tegen de kleppenstotters blijven zitten.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
mja.. ik lees altijd dat engine flush niet is om je motor schoon te maken.. maar om hem schoon te houden.
Mark.. is er nou nog iets aan te doen.. nog een keer flushen ofzo? of zitten die kanaaltjes nu zo verstopt met drek dat alleen demontage nog gaat helpen?
Mark.. is er nou nog iets aan te doen.. nog een keer flushen ofzo? of zitten die kanaaltjes nu zo verstopt met drek dat alleen demontage nog gaat helpen?
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Tja moeilijk te zeggen.twain schreef:
Mark.. is er nou nog iets aan te doen.. nog een keer flushen ofzo? of zitten die kanaaltjes nu zo verstopt met drek dat alleen demontage nog gaat helpen?
Ik weet niet of randy nog een voorraad olie heeft staan??.
Anders zou ik ff atf erbij doen 3/400km mee rijden, HEET aftappen en weer verse olie erin.
Dan weet he hoe je kleppenstotter eraan toe zijn
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Mijn idee van zo'n flush is dat je nu niet zit met restanten 'troep' of iets dat verstopt zit, juist niet zelfs. De flush en de nieuwe olie leggen een probleem bloot dat je eigenlijk al had, alleen dat gemaskeerd werd door alle zooi die overal zat. Nu is dat (grotendeels) weg en nu hoor (en misschien zelf zie?) je wat er mechanisch mis/op is. Een pakking die eigenlijk al kon lekken maar dat nog niet deed door de rotzooi die eromheen zat bijvoorbeeld. Ga flushen, gooi er mooie olie in (met additieven die ook de boel schoonmaken) en als je dat doet bij een motor die eigenlijk een beetje half/half onderhoud heeft gehad, dan kun je raar staan te kijken...
Wat Anton zegt deel ik: je moet flush vooral zien om het schoon te HOUDEN, en vooral NIET doen als je eigenlijk geen probleem hebt maar denkt 'ik vertroetel m'n motor een keer, dat mag wel na 200.000 km. De flush of mooie dunne olie zijn niet de oorzaak van problemen en ze zijn ook niet slecht, maar je moet ze gebruiken met dit in je achterhoofd. Heeft die auto gewoon altijd standaard dino-olie gehad? 1x per jaar? Heb je geen problemen? Hou het lekker bij eenvoudige olie en bedenk goed of je echt wil flushen. Heeft je motor weinig gelopen/recent gereviseerd/altijd heel goed onderhoud en de beste producten gehad? Flushen en mooie olie houden je motor dan zeker en zonder problemen in absolute topconditie!
Concreet: je kunt hier niet veel aan doen, wat Mark voorstelt is wellicht het proberen waard, maar de enige echte goede oplossing is je klepstoters vervangen, die zijn versleten. De enige andere (slechte) oplossing is verkeerde (veel dikkere) olie gebruiken. Daarvan KAN het tikken overgaan, maar wat is belangrijker: de smerende werking vanaf 'koud' zodat overal voldoende olie terechtkomt in je motor of het verdwijnen van een tikje?! Er is maar 1 antwoord.
Wat Anton zegt deel ik: je moet flush vooral zien om het schoon te HOUDEN, en vooral NIET doen als je eigenlijk geen probleem hebt maar denkt 'ik vertroetel m'n motor een keer, dat mag wel na 200.000 km. De flush of mooie dunne olie zijn niet de oorzaak van problemen en ze zijn ook niet slecht, maar je moet ze gebruiken met dit in je achterhoofd. Heeft die auto gewoon altijd standaard dino-olie gehad? 1x per jaar? Heb je geen problemen? Hou het lekker bij eenvoudige olie en bedenk goed of je echt wil flushen. Heeft je motor weinig gelopen/recent gereviseerd/altijd heel goed onderhoud en de beste producten gehad? Flushen en mooie olie houden je motor dan zeker en zonder problemen in absolute topconditie!
Concreet: je kunt hier niet veel aan doen, wat Mark voorstelt is wellicht het proberen waard, maar de enige echte goede oplossing is je klepstoters vervangen, die zijn versleten. De enige andere (slechte) oplossing is verkeerde (veel dikkere) olie gebruiken. Daarvan KAN het tikken overgaan, maar wat is belangrijker: de smerende werking vanaf 'koud' zodat overal voldoende olie terechtkomt in je motor of het verdwijnen van een tikje?! Er is maar 1 antwoord.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Ah, ik zat er een beetje over te googlen. en las dat de meeste slurrie achterblijft in de carterpan.. en dat na een flush het zeer verstandig is om die even te demonteren en uit te schrapen.... anders lost het weer half op in je nieuwe olie en heb je dus olie met stukjes rotzooi erinMD schreef:Tja moeilijk te zeggen.twain schreef:
Mark.. is er nou nog iets aan te doen.. nog een keer flushen ofzo? of zitten die kanaaltjes nu zo verstopt met drek dat alleen demontage nog gaat helpen?
Ik weet niet of randy nog een voorraad olie heeft staan??.
Anders zou ik ff atf erbij doen 3/400km mee rijden, HEET aftappen en weer verse olie erin.
Dan weet he hoe je kleppenstotter eraan toe zijn
sommige mensen die geen zin hebben in demontage na het leeglopen, gooien een paar liter wasbenzine in de motor en laten het een nachtje weken... denk dat ze hopen dat dat de slurie oplost zodat het makkelijker uit het gaatje komt lopen ofzo. ik heb alleen geen idee wat dat doet met je pakkingen enzo.. naja... ik twijfel nog steeds of ik het moet doen, psies om de reden wat er nu met de v6 van randy is gebeurd
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Ziet er wel gaaf uit de velgen !
Ik denk dat ze zo groot ogen omdat er lage bandjes omheen zitten ....
Ik denk dat ze zo groot ogen omdat er lage bandjes omheen zitten ....
- Ran-DiZzle
- Berichten: 789
- Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:54
- Provincie: Flevoland
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
al met al maakt t me niet uit wat ik moet doen om t getik te verminderen of volledig weg te krijgen. vervangen gaat zowieso gebeuren. over een maandje of 2. verder moet ik wel zeggen dat de motor nu vele malen soepeler loopt. ik heb ook eens de historie bekeken... auto is goed onderhouden... tot 213.540 km... de teller staat nu op 328.xxx dusja... haha... verder wil ik gewoon dat de auto goed loopt geen mankementen heeft of krijgt, en ga daar ook zeker voor zorgen.
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
- Ran-DiZzle
- Berichten: 789
- Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:54
- Provincie: Flevoland
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
bedankt voor jullie info/mening trouwens!
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Perfectr velgen voor jou wagen! Zeker icm met het groen en de geile verlichting, toppie!
- Ran-DiZzle
- Berichten: 789
- Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:54
- Provincie: Flevoland
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Iets om mee te gaan knutselen! .
Oranje lampfolie voor de mistlichten... Ja.. DIe witte had me op n idee gebracht! Haha//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
- Ran-DiZzle
- Berichten: 789
- Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:54
- Provincie: Flevoland
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Van Martijn overgenomen!
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Ziet er goed uit ! Mooie foto ook
Ik wilde je nette een watsappje sturen dat ik hem vanavond al naar je verzonden heb
Ik wilde je nette een watsappje sturen dat ik hem vanavond al naar je verzonden heb
- Ran-DiZzle
- Berichten: 789
- Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:54
- Provincie: Flevoland
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
[External Link Removed for Guests] windschermen!
De //// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
Re: Ran-DiZzle's Groene V6
Like!
Ze zijn van het merk "Heko" denk ik he?!
Ze zijn van het merk "Heko" denk ik he?!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---