KNOEI's 8G Avance - The reawakening

Weer een aanpassing gedaan als deel van de totale make-over? Hier posten!
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: KNOEI's 8G Avance - APK Oke :-)

Bericht door KNOEI 8G »

Inderdaad, ga donderdag setje banden halen voor de vooras en dan gaan ze er gelijk onder :-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
KissMyExhaust
Berichten: 332
Lid geworden op: 06 jun 2012, 15:53
Provincie: Flevoland

Re: KNOEI's 8G Avance - APK Oke :-)

Bericht door KissMyExhaust »

Altijd fijn als je wagen in 1x door de APK komt.

Goed nieuws :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1705
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: KNOEI's 8G Avance - APK Oke :-)

Bericht door martijn »

Kijk lekker bezig Nico ..

Effe ter info : Ik heb het vandeweek samen met een apk steekproefcontroleur gehad over de stadlichten en op dit moment zijn er 4 stadslichten toegestaan voor de APK ..
Gebruikersavatar
MD-Performance
Berichten: 332
Lid geworden op: 11 mar 2012, 21:20
Provincie: Noord-Holland

Re: KNOEI's 8G Avance - APK Oke :-)

Bericht door MD-Performance »

4 stadslichten zijn al een behoorlijke tijd toegestaan. Zelfs de Spacewagon vanaf 99 heeft standaard 4x stadslicht en valt ook net volgens mij buiten de 60% regel.

Maar lekker dat hij 1 een keer klaar is met die apk !
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: KNOEI's 8G Avance - APK Oke :-)

Bericht door KNOEI 8G »

Hij vond trouwens mijn LED stads en kentekenverlichting te blauw en heeft ie dus ff vervangen voor Halogeen voor de afmelding. Terwijl hij 't vorig jaar nog wel goedkeurde :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
KissMyExhaust
Berichten: 332
Lid geworden op: 06 jun 2012, 15:53
Provincie: Flevoland

Re: KNOEI's 8G Avance - APK Oke :-)

Bericht door KissMyExhaust »

Een deel van de reden waarom Merel hun APK licentie kwijt zijn is het teveel akkoord gaan met verkeerde kleur verlichting e.d.
Dus je garage heeft slim en goed gehandeld!
RDW wordt steeds strenger op de lichies!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fluff
Berichten: 950
Lid geworden op: 09 mar 2012, 00:55
Provincie: Noord-Brabant

Re: KNOEI's 8G Avance - APK Oke :-)

Bericht door Fluff »

Achja, nu gewoon weer lekker de ledjes terug plaatsen en het is weer goed toch? ;)
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: KNOEI's 8G Avance - FF lekker bezig geweest :-)

Bericht door KNOEI 8G »

FFFFFFFFFFfffffffffffffffffffffffttttt............ even een laagje stof van dit topic afblazen... :oops:

Maar ik heb niet stilgezeten de afgelopen maanden :)

In juni heeft Johan @JJCP.EU mijn einddemper eronderuit gehaald en deze vervangen voor een open pijp met sierstuk. Aangezien ik het zo goedkoop mogelijk wilde hadden we alleen 1 45 graden bocht en een verloop stuk besteld. Ik had nog een 2e einddemper liggen dus ook dat stuk buis wilde ik gaan gebruiken om de kostten te drukken. Nou dat de uitlaat van een galant degelijk is wist ik wel maar waar de einddemper vast(!)zit aan de middenpijp... 1 grote bonk roest. Zelfs toen we alle 3 de bouten weggeslepen hadden was er nog geen beweging in te krijgen. Dus moesten er nieuwe flensen op :P
Al met al een paar uur samen bezig geweest en uieindelijk ziet het er verdomd lekker uit al zeg ik het zelf :D Ook heb ik die dag direct mijn kat vervangen door een kat zonder inhoud, deze had ik overgenomen van ceriel.
2013-06-21 22.08.14.jpg
Filmpjes van hoe de wagen klinkt voordat de demper verwijderd is heb ik gemaakt, alleen van hoe die nu klinkt nog niet. Maar dat is wel een verschil hoor!! :mean:

Afgelopen 3 weken vakantie gehad waarvan ik de laatste week aan mijn G heb gespendeerd. Mijn ouders wonen 50 meter verderop en die hebben wel een garage. Dus mijn moeder vond het helemaal gezellig om mij weer eens een week lang thuis te zien :yes:
Voor de oplettende kijker, ja het luchtfilter heb ik nog gereinigd voordat ik deze heb teruggeplaatst ;-)
Voor de oplettende kijker, ja het luchtfilter heb ik nog gereinigd voordat ik deze heb teruggeplaatst ;-)
Wat heb ik gedaan:
- Bougies vervangen + Kleppendekselpakkingen en bougieschachtpakkingen.
Die voorste 3 vervangen is niet zo spannend. Maar jah, dan de achterste 3... pff wat een k*lte werk zeker icm die gasinstallatie. Maarjah gewoon veeeeel foto's maken van alles wat je los haalt en dan is het best goed te doen. Het meeste tijd kost het denken wat je nu allemaal wel en niet los moet halen. Maar uiteindelijk is het goed te doen hoor.
2013-08-06 16.47.34.jpg
Heb je eindelijk alles losgehaald, haal je de kleppendeksel eraf. bzzzzzzzz bzzzzzzz een wesp... bzzzzzz floep...? Zucht vliegt die klojo in een bougieschacht :evil: Juist degene waar wat olie is is gelekt. Zie Filmpje

[External Link Removed for Guests]

Helaas de wesp niet kunnen verwijderen, dus deze is later op de dag gecremeerd in een cilinder :no:

- Ross motorsport dingetje geplaats.
2013-08-06 16.59.14.jpg
- Wielkasten behandeld.
Ik had al beperkt last van roest aan de wielkasten en wilde dit toch z.s.m. aan gaan pakken voordat er overal bulten gaan ontstaan. Mijn intentie was om de rand te schuren anti roest erop en verven. Maar als je dan begint ga je toch was secuurder kijken en in de hele naad zat roest en op enkele plekken begon het plaatwerk al open te staan.
Dus dan maar rigoureuzer aanpakken. Geen idee of deze aanpak gaat werken maar dit leek mij op dit moment de beste optie en anders moeten er een keer andere randen in. Ik heb aan de binnenzijde de rand helemaal weggedremeld en daarna alles in de anti roest gezet. Hier overheen 2 dikke lagen hammerite en de overgebleven openingen dichtgekit.
2013-08-05 13.01.35.jpg
2013-08-05 13.01.49.jpg
2013-08-05 14.17.05.jpg
2013-08-08 20.18.48.jpg
2013-08-10 18.31.27.jpg
2013-08-10 18.31.44.jpg
Al met al best tevreden met het resultaat, iig 10 x beter dan roest!

- Audio ingebouwd:
qua Specs is dit alles wat ik weet maar het blaast gvd lekker :mean:
Voorspeakers: Soundstream Tarantula SST6.5 (16,5cm)speakers Power Handling 120w rms
Impedantie: 3 ohm
Magnet Weight 12oz.
Frequency Response 68-22kHz
Efficiency 90dB
Achter speakers: Ryval Phoenix Gold speakers 50W RMS 200W Peak 13.3cm ( 5.25 inch ).
Subs:
Woofer specs.jpg
Versteker: Zie foto ;)
Sub + Amp.jpg
Maat van me heeft uitgerekend wat voor deze subs het beste kistje was. En dat was blijkbaar een gesloten kistje van +/- 15 liter. Dus ideaal heb je niet zo'n giga kist achterin liggen :D Het is een 4 kanaals versterker dus de achterboxjes zitten nog gewoon direct op de radio aangesloten.

Foto's van de inbouw:
2013-08-08 12.26.39.jpg
2013-08-07 18.51.35.jpg
2013-08-08 18.55.45.jpg
2013-08-10 16.15.59.jpg
2013-08-10 18.31.03.jpg
Het kistje moet nog afgewerkt worden en bekleed en de versterker komt nog aan de wand te hangen achter de wielkasten. Hiervan zal ik t.z.t nog wel een fototje van plaatsen.

Dus al met al is Nico weer :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: met zijn Galant :yes:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fluff
Berichten: 950
Lid geworden op: 09 mar 2012, 00:55
Provincie: Noord-Brabant

Re: KNOEI's 8G Avance - FF lekker bezig geweest :-)

Bericht door Fluff »

Er is er een goed bezig geweest ja! Ziet er weer lekker uit :)
Gebruikersavatar
Echo Whiskey
Berichten: 497
Lid geworden op: 08 mar 2012, 22:59
Provincie: Zuid-Holland

Re: KNOEI's 8G Avance - FF lekker bezig geweest :-)

Bericht door Echo Whiskey »

Ziet er goed uit man, foto van de demper had ik op facebook al langs zien komen. :)

Je hebt die roestende wielkasten geschuurd, heeft dat zin aangezien het van binnenuit roest?
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: KNOEI's 8G Avance - FF lekker bezig geweest :-)

Bericht door KNOEI 8G »

EW: Dat was in eerste instantie mijn plan, alleen toen ik begon zag ik dat dat totaal geen nut had en heb ik dus de binnenrand weggeslepen :yes:
Afbeelding
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: KNOEI's 8G Avance - FF lekker bezig geweest :-)

Bericht door cvw »

Lekker bezig geweest Nico. Ziet er goed uit, en nu hopen dat het zo blijft.
Ik zie op de foto's de verschillen tussen onze gasconfigs; jij hebt de injectoren direct op het spruitstuk inderdaad.
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: KNOEI's 8G Avance - FF lekker bezig geweest :-)

Bericht door Twain »

en een Colt in de spiegeling van de deur :p
Awesomeness = Verveling x Talent
Buzz Fuzz
Berichten: 348
Lid geworden op: 08 mar 2012, 12:18
Provincie: Overijssel

Re: KNOEI's 8G Avance - FF lekker bezig geweest :-)

Bericht door Buzz Fuzz »

Goed bezig, Nico..
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: KNOEI's 8G Avance - FF lekker bezig geweest :-)

Bericht door menno3x8g »

Die kan er weer tegenaan!
Lekker, zo'n weekje knutselen.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: KNOEI's 8G Avance - FF lekker bezig geweest :-)

Bericht door marksanne »

Mooi werk allemaal Nico! Als je je subwooferkistje wil bekleden met origineel zwart Mitsubishi tapijt, dan heb ik nog een flink stuk liggen uit de Legnum. Mag je uiteraard zo hebben van me. Ik zie zelf niet direct nut, maar ik vond het zonde om het weg te gooien. Ik heb het toen voorzichtig van de gekneusde klep van het reservewielluik gehaald en van nog iets, ben even vergeten waarvan, maakt ook niet uit, je mag het hebben als je wil.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: KNOEI's 8G Avance - FF lekker bezig geweest :-)

Bericht door KNOEI 8G »

Ey Mark, dat zou inderdaad wel super tof zijn! even kijken hoe we dat gaan regelen. Ik zal de maten binnenkort opmeten en je ff PM'en :thx:
Afbeelding
TPA
Berichten: 386
Lid geworden op: 31 mar 2012, 19:34
Provincie: Noord-Brabant

Re: KNOEI's 8G Avance - FF lekker bezig geweest :-)

Bericht door TPA »

Ziet er netjes uit Nico. Flink bezig geweest :yes:
BMW e46 328
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1705
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: KNOEI's 8G Avance - FF lekker bezig geweest :-)

Bericht door martijn »

Mooi werk Nico!!!

Smoelt echt megagoed die uitlaat !!!

Ben benieuwd hoe die klinkt nu !
Gebruikersavatar
mitsu-galant
Berichten: 1000
Lid geworden op: 09 jul 2012, 13:12
Provincie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: KNOEI's 8G Avance - FF lekker bezig geweest :-)

Bericht door mitsu-galant »

Goed werk man! Verdiend deze mooi
station wel :yes:
Huidige Galantpark

Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: KNOEI's 8G Avance - 29" op m'n Galant :-)

Bericht door KNOEI 8G »

Ook ik heb de laatste tijd niet stilgezeten. De voorremmen heb ik vernieuwd omdat de blokkies op waren en de schijven krom....
Dus nieuwe schijven en blokken erop en dan wil je de remklauw terugduwen.... Hmmm dat gaat niet zo makkelijk... Zucht beiden voorklauwen zaten ramvast. Geen wonder dat ie niet meer zo lekker remde :P Beide klauwen weer gangbaar gemaakt, bij gebrek aan 'n revisiesetje en tijdsgebrek de oude rubbers weer gebruikt dus deze moeten binnenkort nog een keer vervangen worden. Direct ook een verse sloot remvloeistof.
2013-12-06 16.02.23.jpg
Volgens mij waren de blokkies op ;-)
Volgens mij waren de blokkies op ;-)
Nice and Shiny
Nice and Shiny
Ook is er een andere voorruit ingekomen door steenslag.... gelukkig WA+ verzekerd dus kostenloos een nieuwe ruit. Nadat carglass voor de eerste keer langs was geweest zag ik daags erna aan de binnenzijde bij de A-stijl gewoon de kit zitten... zucht.. daar kan ik niet tegen. Dus carglass een foto gemaild. Nou dat zou netjes opgelost worden alleen waren er geen ruiten van de galant meer op voorraad. Dus 3 weken later kwamen ze eindelijk langs en uiteindelijk was het blijkbaar een kwestie van kap weghalen van de a-stijl en wat overtollige kit wegsnijden en klaar. Ik helemaal happy en direct de nieuwe raamband erop geplakt, alleen werkt dat blijkbaar niet zo goed als 't wat vochtig en koud is dus alleen de GALANT heeft gehecht :lol:
Kom ik daags erna na 't werk thuis, ben ik gvd de strip die boven mijn ruit zit kwijt....... gvd weer carglass bellen. Blijkbaar was de ruit te laag geplaatst en zat de strip er dus gewoon los in... Maar uiteindelijk zit ie nu goed :-)
Nieuwe voorruit en een galant**** sticker :-|
Nieuwe voorruit en een galant**** sticker :-|
En een paar weken terug een nieuwe MTB gehaald, wauw wat een genot om een frame op maat te hebben en 29" rijd echt zo lekker. Voor de gene die het interesseert het is een TREK Superfly 5. Bewust gekozen voor een duurder frame met mindere afmontage IPV een minder duur frame met high end afmontage omdat ik mezelf ken en dat na verloop van tijd waarschijnlijk toch wil upgraden en een nieuw framepje koop je minder snel :)
Voordat ik de fiets thuis had heb ik m'n Twinny load fietsendrager compleet geoverhauled. Helemaal geschuurd, geprimerd en zwart geverfd, bekabelings deels vernieuwd en overal nieuwe boutjes en moertjes in. Heb ik de fiets eindelijk thuis past ie niet op een twinny load :argue: Dus ook een andere fietsendrager moeten kopen, ach ja we hebben toch geld genoeg.... :bye
29'er
29'er
Nadeel van m'n lengte de fiets steekt aan alle kanten uit....
Nadeel van m'n lengte de fiets steekt aan alle kanten uit....
Afbeelding
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: KNOEI's 8G Avance - 29" op m'n Galant :-)

Bericht door menno3x8g »

Mooie fiets Nico!
Iets anders: zijn dat de witte plasti-dip velgen onder je auto? Hoe houdt dat?
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: KNOEI's 8G Avance - 29" op m'n Galant :-)

Bericht door marksanne »

Lekker bezig Nico! Wat een prachtauto is het toch. En die fiets is trouwens ook een mooie, heeft qua kleur en type wat weg van mijn vorige jaar gekochte fiets. Verder dan de kleur kan ik niet beoordelen want ik weet niks van fietsen :) (en eigenlijk wil ik dat zo houden, als iets stuk is doe ik er niets aan, hoppa, naar de fietsenmaker haha).
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: KNOEI's 8G Avance - 29" op m'n Galant :-)

Bericht door KNOEI 8G »

Thnx heren. Die Plasti dip houd super zit er nu al 2 winters op. Alleen het nadeel als er ander loodjes op komen bij nieuwe banden dat je dat bij moet werken. En ik vind het toch wat lastiger schoonmaken door de structuur t.o.v. gladde blanke lak.
Afbeelding
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: KNOEI's 8G Avance - 29" op m'n Galant :-)

Bericht door cvw »

Sow Nico. Lekkere plaatjes. Die blokjes waren echt op als ik de foto zo bekijk. Ach, heb je vast kunnen oefenen voor het moment waarop de blokken en schijven van de TwentyNiner versleten zijn. Mooie fiets, kun je lekker mee door het bos knallen. Geniet er van. :D
TPA
Berichten: 386
Lid geworden op: 31 mar 2012, 19:34
Provincie: Noord-Brabant

Re: KNOEI's 8G Avance - 29" op m'n Galant :-)

Bericht door TPA »

Nieuwe remblokkies wel nodig gehad :)

Toch niet zo makkelijk als ze denken om een voorruit goed te vervangen.

Veel plezier met de verse remmerij en de nieuwe fiets.
BMW e46 328
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
MD
Berichten: 1689
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:23
Provincie: Noord-Holland

Re: KNOEI's 8G Avance - 29" op m'n Galant :-)

Bericht door MD »

lekker bezig weer !!!!!
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder

Co-founder of galantfans
Gebruikersavatar
mitsu-galant
Berichten: 1000
Lid geworden op: 09 jul 2012, 13:12
Provincie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: KNOEI's 8G Avance - 29" op m'n Galant :-)

Bericht door mitsu-galant »

Goed bezig geweest hoor :yes:
Huidige Galantpark

Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1705
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: KNOEI's 8G Avance - 29" op m'n Galant :-)

Bericht door martijn »

Mooi Werk verricht Nico !
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: KNOEI's 8G Avance - 29" op m'n Galant :-)

Bericht door KNOEI 8G »

Vorige week eindelijk gasveren voor de motorkap geinstalleerd. Lagen ondertussen al een jaar op de plank....
Zojuist, omdat het zonnetje zo lekker scheen, maar even direct de mottoruimte onder handen genomen, want oh oh oohhh wat was die smerig :P
2014-03-13 16.04.32.jpg
2014-03-13 16.04.39.jpg
2014-03-13 16.04.51.jpg
en naderhand :)
2014-03-13 16.37.28.jpg
2014-03-13 16.37.50.jpg
Afbeelding
Gebruikersavatar
MD
Berichten: 1689
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:23
Provincie: Noord-Holland

Re: KNOEI's 8G Avance - 29" op m'n Galant :-)

Bericht door MD »

Weer lekker fris!!
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder

Co-founder of galantfans
TPA
Berichten: 386
Lid geworden op: 31 mar 2012, 19:34
Provincie: Noord-Brabant

Re: KNOEI's 8G Avance - 29" op m'n Galant :-)

Bericht door TPA »

Ziet er weer uit als nieuw :)
BMW e46 328
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: KNOEI's 8G Avance - "Nieuw" interieurtje

Bericht door KNOEI 8G »

En dan eindelijk heb ik een lederen interieur kunnen scoren. Jammergenoeg voor een sedan, maar voor die prijs kon ik 'm niet laten liggen en ben ik dus naar Londerzeel op en neer geknald. Er zit wel nog wat werk aan. Achterbank is vies met een of ander plakkerig goedje en de voorstoelen krijgen een nieuw likje verf. Ook zit er een gaatje in de bestuurdersstoel maar jah dat wist ik vantevoren. Om te kijken of ik er uberhaupt fatsoenlijk op kon zitten heb ik alles er maar even ingebouwd en ik moet zeggen dat het verdomd lekker zit dat leder :yes: Dus deze gaat er na 13 april weer uit om de nodige TLC te krijgen en dan hopelijk voor JAPFEST er weer in :D
En ja, een nieuwe bestuurdersmat heb ik ook nog liggen ;-)
En ja, een nieuwe bestuurdersmat heb ik ook nog liggen ;-)
2014-03-25 11.06.26.jpg
2014-03-25 11.06.33.jpg
2014-03-25 11.06.42.jpg
Ik moet wel even wennen aan de combinatie van avance-deco icm het zwarte leder
Ik moet wel even wennen aan de combinatie van avance-deco icm het zwarte leder
2014-03-25 11.07.13.jpg
En vandaag kwam DHL met een pakketje uit de UK 8-)
2014-03-25 10.41.17.jpg
2014-03-25 10.41.36.jpg
My first set of Tein's. Zien er nog best redelijk uit dus ik kijk wel even in hoeverre ik ze ga spuiten o.i.d. Wel is bij 2 stuks de topmount kaput, maar daar kan als het goed is gewoon de originele op.
Afbeelding
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: KNOEI's 8G Avance - "Nieuw" interieurtje

Bericht door cvw »

Mooi en lekker Nico. Geniet van dat rund in de auto. :lol:
Je weet toch dat er bij de detailing handleidingen ook een stukkie over lederreiniging en verzorging staat? ;)
http://www.galant-fans.nl/forum/viewtopic.php?f=19&t=10" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: KNOEI's 8G Avance - "Nieuw" interieurtje

Bericht door KNOEI 8G »

Jup, die had ik voor aankoop eerst nog even doorgenomen. Alleen ga ik voor de Poorboy's leather stuff aangezien ik deze al heb liggen. Want ik ben normaliter zo'n persoon die alles koopt maar wilde deze keer de gliptone toch voorbij laten gaan, of is deze echt zoveel keer beter?
Afbeelding
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: KNOEI's 8G Avance - "Nieuw" interieurtje

Bericht door cvw »

Maak gewoon op wat je hebt liggen, dat zou ik doen. Bestel je gewoon volgende keer Gliptone. Want het is wel heel lekker spul voor het leer. ;)
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: KNOEI's 8G Avance - "Nieuw" interieurtje

Bericht door marksanne »

Mooi spul allemaal Nico! Ik denk dat ik nog wel genoeg zwarte bakjes en schakelaars voor je heb liggen, moet ik voor je kijken/meenemen de 13e?
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: KNOEI's 8G Avance - "Nieuw" interieurtje

Bericht door KNOEI 8G »

Yes yes Marksanne, ik stuur je even een Pm
Afbeelding
Gebruikersavatar
mitsu-galant
Berichten: 1000
Lid geworden op: 09 jul 2012, 13:12
Provincie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: KNOEI's 8G Avance - "Nieuw" interieurtje

Bericht door mitsu-galant »

Nice men!
Huidige Galantpark

Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: KNOEI's 8G Avance - "Nieuw" interieurtje

Bericht door menno3x8g »

Ja, erg mooi. En zit ook wat hoger en steviger dan een stoffen stoel.
Mocht je nog een intact LV portierbakje met intact Avance decor overhouden, dan hou ik me aanbevolen (de schakelaars heb ik niet echt nodig).
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Plaats reactie

Terug naar “(8G) Projecten”